Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant, een marktleider in de automobielsector, zijn Ruth, Philippa & Hemalata op zoek naar een customer service representative/planner om het team in Antwerpen te komen versterken. Je zal instaan voor de planning, en samen met jouw 2 collega CSR's ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de gemaakte afspraken met klanten. Samen met jouw collega's fungeer je als een eerste aanspreekpunt en contactpersoon voor de klanten als het gaat om service-verlening.
Jouw takenpakket:
- Je bent verantwoordelijk voor de volledige planning van onderhouden, keuringen en herstellingen
- Je kan snel schakelen in de planning in geval van onverwachte afwezigheden of spoedgevallen
- Je bent de link tussen klant, werkplaats en parts advisors, en zorgt ervoor dat alles vlot kan verlopen
- Je houdt overzicht en werkt proactief om de klantentevredenheid en planning te optimaliseren
- Bij afwezigheid van collega's spring je bij waar nodig en werk je als aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als aan de balie
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een technische achtergrond en/of ervaring in de automotive sector, dit is een MUST
- Je hebt ervaring met het opmaken en beheren van planningen
- Je hebt zeer goede administratieve en organisatorische vaardigheden, en bent iemand die initiatief neemt
- Je kan vlot overweg met het MS Office pakket en krijgt snel nieuwe programma's onder de knie
- Je bent een echte teamplayer en stelt je flexibel op naargelang de noden van het bedrijf, je kan hierbij ook goed omgaan met wisselende prioriteiten
- Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands, kennis van Frans en/of Engels is een pluspunt
Que proposons-nous ?
- Een voltijdse job met kans op een vast contract na positieve interim periode
- Een boeiende, afwisselende job bij een innovatief bedrijf met de nieuwste technologieën
- Een aantrekkelijk loon gebaseerd op jouw ervaring, aangevuld met extra-legale voordelen
- Je komt terecht in een bedrijf met een gezellige, informele bedrijfscultuur, met mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Réaliser le suivi des clients grands comptes de la structure
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.