Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant een wereldspeler in de opslag en de distributie van koffie- en cacaobonen, thee, noten, kruiden en specerijen, zoeken we een ervaren CSR. Je werkt voor een dynamische, vooruitziende onderneming die gelooft in de noodzaak van innovatieve oplossingen om het vertrouwen van haar klanten te blijven verdienen, onder het motto “Our weight behind your trade”.
Jouw takenpakket:
- Je beheert de inkomende en uitgaande goederenstromen en staat hierbij in contact met agenten, rederijen en transporteurs.
- Je staat dagelijks in contract met klanten en houdt hen op de hoogte van alles, zowel via mail als telefonisch.
- Je bent verantwoordelijk voor voorraadbeheer, registratie en bevestiging van aan- en verkopen door de klant.
- Je maakt certificaten en douanedocumenten op, en overgave voor gespecialiseerde documentatie.
- Je bent verantwoordelijk voor het doorgeven van losintrusties en extra staalopdrachten een customer service support
- Ook facturatie en klassement zijn onderdeel van jouw takenpakket
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt minimum 3 jaar ervaring in de logistieke sector en hebt hier echt een passie voor.
- Je bent erg commercieel ingesteld en beschikt over uitstekende communicatie skills.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk, bijkomende talen zijn een plus.
- Je bent een kei in het organiseren van uiteenlopende taken en kan zeer goed het overzicht bewaren.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een stabiel bedrijf met een lange, interessante geschiedenis.
- Een werkplek met innovatie en de laatste technologieën.
- Interne opleidingstrajecten, leuke teambuildings, en seizoensgebonden cadeautjes.
- Je krijgt een aantrekkelijk loon dat gebaseerd is op jouw ervaring met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en optie tot een leasefiets of leasecar.
- Mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.