Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een onderneming in de maritieme sector is Konvert Interim op zoek naar een Expediteur/dossierbeheerder op het departement Cacao.
Jouw takenpakket:
- Je behandelt de volledige opvolging van elk expeditiedossier cacao (import en export).
- Je verzorgt de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tot de facturatie en stockbeheer.
- Je beheert je eigen klantenportefeuille.
- Je communiceert met klanten en leveranciers.
- Je werkt nauw samen met collega’s.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt al een eerste ervaring in de maritieme sector of hebt een bachelor expeditie afgerond.
- Je werkt nauwgezet en georganiseerd.
- Je bent sociaal vaardig, administratief sterk, stressbestendig en flexibel.
- Je bent klantvriendelijk en hebt een goed probleemoplossend vermogen.
- Je hebt geen 9 to 5 mentaliteit.
- Je beschikt over de nodige ervaring in Outlook, Excel en Word.
- Je kan vlot communiceren in het Nederlands en het Engels (mondeling en schriftelijk!), Frans is een pluspunt.
- Je beschikt over eigen vervoer, deze onderneming is niet bereikbaar met het openbaar vervoer.
Que proposons-nous ?
- Je krijgt een degelijke opleiding betreffende onze producten en de sector.
- Met de juiste inzet krijg je de mogelijkheid om je talenten binnen het bedrijf verder te ontwikkelen d.m.v. aanvullende opleidingen.
- Het betreft een boeiende functie in een internationaal bedrijf.
- Je zal voltijds werken en krijgt de mogelijkheid tot thuiswerk en een glijtijdsysteem.
- Je krijgt een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, hospitalisatieverzekering, etc.
- Een aantrekkelijke vakantieregeling, bovenop jouw wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 ADV en 4 sectorale dagen.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.