Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Boekhouder

Wommelgem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een logistiek bedrijf gespecialiseerd in in opslag en transport van kunststoffen zijn Hanna, Hemalata en Philippa op zoek naar een boekhouder om hun team in Wommelgem te versterken.

Jouw takenpakket

  • Je bent, samen met jouw collega, verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot Z, met ondersteuning van een externe accountant.
  • Dagelijkse boekhouding: je verwerkt aan- en verkoopfacturen, bankverrichtingen, loonboekingen, afschrijvingen en provisies.
  • Financiële opvolging: crediteuren- en debiteurenbeheer, cashflow monitoring en het afstemmen van transacties binnen het bedrijf.
  • Belastingen en rapportering: opmaken van BTW- en intrastataangiftes, ondersteuning bij de fiscale aangifte en deelname aan het auditproces.
  • Bijdrage aan de financiële planning: opvolging van royalty's, voorraadbewegingen en ondersteuning bij de jaarlijkse budgetoefening.
  • Je werkt nauw samen met jouw collega boekhouder en de business controller en je rapporteert rechtstreeks aan de directeur en CFO van het bedrijf.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een bachelor in accountancy-fiscaliteit OF een gelijkwaardige ervaring van minstens 3 jaar.
  • Je hebt een uitgebreide kennis van boekhoudkundige processen en software.
  • Je kan vlot overweg met MS Office applicaties, en hebt bij voorkeur ervaring met Isabel, Exact, Billit en/of SAP.
  • Je beheerst de Nederlands taal zeer goed en kan je ook vlot uitdrukken in het Engels. Aangezien het moederbedrijf in Duitsland ligt is kennis van Duits zeker een pluspunt, maar geen vereiste.

Que proposons-nous ?

  • Een voltijdse tewerkstelling in een internationaal logistiek bedrijf.
  • Je komt terecht in een aangenaam bedrijf met een familiale sfeer. 
  • Je ontvangt een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen, het loon is bespreekbaar op vlak van ervaring.
  • Een vast contract na een positieve interimperiode.
  • Je krijgt een on-the-job opleiding en er is ruimte voor verdere professionele ontwikkeling via externe opleidingen.

Compétences liées à la fonction

  • Paramétrer un système d'information comptable
  • Contrôler la régularité des états financiers
  • Développer leur propre expertise
  • Préparer les éléments constitutifs des payes, de la facturation et des mandatements
  • Procéder à la codification et à la saisie des factures, des mandats, des titres et effectuer le rapprochement bancaire
  • Procéder au calcul des commissions de performances, au contrôle et à la justification des résultats commerciaux
  • Réaliser le suivi de la trésorerie et en valider la fiabilité
  • Etablir et effectuer les déclarations fiscales et sociales légales
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969