Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Merksem is opzoek naar een enthousiaste Customer Experience Specialist / Onthaalbediende!
Bij onze klant draait alles om beleving. Onder het motto “Speciaal voor u” zetten wij innovatie, kwaliteit en service centraal voor de klant. Om deze visie te versterken en onze beleving tot een hoger niveau te brengen, zijn we op zoek naar een extra kracht.
Onder leiding van de Customer Experience Manager zorg je ervoor dat:
•De klanten een zorgeloze en excellente ervaring beleven;
•Je elke bezoeker hartelijk verwelkomt en hen begeleidt op een professionele wijze naar de juiste collega;
•Je telefonische contacten onderhoudt met onze klanten op tal van sleutelmomenten en hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden. Samen met je collega’s sta je in voor de algemene klanttevredenheid en tracht je een glimlach tevoorschijn te toveren op het gezicht van elke klant in alle omstandigheden;
•De orde en netheid van onze showroom jouw paradepaardje is. Tevens zorg je ervoor dat alle POS-kanalen in de showroom steeds up to date zijn;
•Je de Customer Experience Manager ondersteunt bij klantgerichte evenementen;
•Je het economaat en marketingopslagplaats beheert en de nodige bestellingen plaatst;
•Je klachtendossiers mee opvolgt samen met de Naverkoop Verantwoordelijke en Concessiedirecteur;
•Je nauw samenwerkt met de verschillende afdelingen, zoals marketing, verkoop en naverkoop.
Qui cherchons-nous ?
•Je hebt reeds ervaring met klantenservice en/of customer care in het premium segment
•Je bent communicatief zeer sterk en bloeit op tijdens telefonische contacten.
•Je blijft kalm in elke situatie en denkt in klantgerichte oplossingen.
•Je bent een enthousiaste, dynamische en teamgerichte collega die hunkert naar een afwisselend takenpakket.
•Je hebt een vriendelijke en aangename telefoonstem en een verzorgd voorkomen.
•Je beschikt over een goede operationele kennis van de MS Office toepassingen en bent nauwkeurig in het rapporteren van je resultaten.
•Technische kennis is geen vereiste, maar een passie voor de automotive sector is mooi meegenomen.
•Je bent flexibel inzetbaar.
•Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, maar kan ook een mondje Frans en/of Engels
Que proposons-nous ?
Wij staan voor diversiteit, professionele groei, opleiding en medewerkerstevredenheid.
We bieden je:
•Werkplezier in een vaste, voltijdse én afwisselende job.
•Een gevarieerd takenpakket met veel zelfstandigheid.
•De kans om mee te bouwen aan de groei van Jaguar Land Rover.
•Een collegiale en familiale werkomgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd en enthousiast team dat er elke dag voor gaat.
•Een vast contract met een werkweek van 39 uur en 6 ADV-dagen.
•Een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, mogelijkheid tot fietslease,....
Compétences liées à la fonction
- Donner des informations
- Distribuer du matériel promotionnel
- Effectuer des tâches administratives
- Assurer un accueil téléphonique
- Accueillir les personnes
- Contrôler l'accès des personnes
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.