Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevende speler in de Belgische afvalverwerkingssector zijn wij op zoek naar een commerciële planningsmedewerker.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Je bent het telefonisch aanspreekpunt van onze klanten
- Je zorgt voor de administratieve verwerking van orders en ingaven van contracten (uitgebreide administratie)
Qui cherchons-nous ?
Wat verwachten ze van jou?
- Je hebt een goede kennis van het Nederlands (spreken en schrijven)
- Een eerste werkervaring als binnendienstmedewerker is een must
- RING... RING... RING... - Je hebt absoluut geen belangst en doet dit graag
- Je hebt kennis van het Microsoft Office pakket
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
Que proposons-nous ?
Wat mag je van hen verwachten?
- Marktconform loon
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques, laptop, 13de maand, ...
- 5 jaar in dienst? Dan krijg je een bedrijfswagen
- Leuke collega's krijg je er ook bij
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.