Enregistrer l'offre
Fonction
Voor KBC in Berchem zoekt Konvert Antwerpen een deeltijdse Outbound Customer Care medewerkers die vloeiend Nederlands én Frans spreekt.
In deze rol neem je zelf contact op met bestaande KBC-klanten, pols je naar hun noden en registreer je de gesprekken zorgvuldig in het systeem. 📞
Geen verkoopstress: je geeft geen productinformatie en verwijst klanten steeds door naar hun kantoor. Een financiële achtergrond? Helemaal niet nodig!
Qui cherchons-nous ?
- Je spreekt vloeiend Nederlands én Frans
- Je helpt graag klanten en denkt steeds klantgericht, correct en discreet
- Digitale tools en rapportages zijn jouw ding – je kan vlot werken in Excel en punctueel de gespreksresultaten bijhouden
- Teamwork = samen knallen! Je werkt zelfstandig binnen het team, ondersteunt collega’s en deelt je kennis
Que proposons-nous ?
👉 Opstart 12/01
👉 Een boeiende rol waarin je je communicatievaardigheden en talenkennis verder ontwikkelt
👉 Werken in een team met een toffe sfeer en aandacht voor jouw welzijn
👉 Marktconform loon + maaltijdcheques
👉 Een aangename werkplek, zowel qua omgeving als sfeer
👉 Uitstekende opleiding en begeleiding, zodat je elke stap met vertrouwen zet
Hoe ziet jouw planning eruit? 📅
-
Eerst volg je een opleiding van 1 week om alles onder de knie te krijgen
-
Daarna kan je kiezen uit:
-
Ma–vr van 14u00 tot 20u30 (max. 1 dag vrij per week)
-
Ma–vr van 17u30 tot 20u30 (max. 1 dag vrij per week)
-
Extra: Kwaliteit staat voorop. Daarom krijg je een grondige training, telefonietraining én continue begeleiding, zodat elk gesprek soepel en professioneel verloopt.
Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Stuur dan je cv door naar antwerpen.contactcenter@konvert.be 🙂
Compétences liées à la fonction
- Conseiller et assister un interlocuteur dans des démarches administratives et dans l'organisation de la vie quotidienne
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Actualiser l'affichage, les informations, les plaquettes publicitaires mises à la disposition des visiteurs
- Consulter, saisir ou mettre à jour des données sur informatique (création de badge, inscription sur registre, rapport d'appels téléphoniques, ...)
- Réaliser des opérations de reprographie, classement, frappe et mise en forme de document, ...
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Renseigner les personnes et les orienter ou les accompagner vers l'interlocuteur, le service ou le lieu demandé
- Contrôler l'accès et la circulation des personnes au sein de la structure, des sites, des locaux
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.