Enregistrer l'offre
Fonction
Voor KBC in Berchem zoekt Konvert Antwerpen een enthousiaste klantendienstmedewerker.
Als eerste aanspreekpunt via telefoon, e-mail en chat geef je duidelijke antwoorden en praktische oplossingen voor KBC’s online bankproducten – of het nu op laptop, tablet of smartphone is. 📞
Ook buiten de lijn blijf je betrokken: tijdens rustigere momenten ondersteun je andere teams met administratieve opvolging of klantgerichte projecten.
Je Nederlands moet natuurlijk tiptop zijn, én een goede kennis van het Frans is een must– zo kan je de Franstalige klanten net zo vlot helpen!
Qui cherchons-nous ?
- Je spreekt vloeiend Nederlands én Frans en kan klanten in beide talen verder helpen.
-
Je helpt graag mensen en krijgt energie van tevreden klanten.
-
Digitale tools en computers zijn jouw vriend, en je bent altijd benieuwd naar nieuwe dingen – vooral rond online en mobiel bankieren.
-
Teamwork = samen knallen! Je ondersteunt collega’s, deelt kennis en viert samen successen.
Que proposons-nous ?
👉 Opstart op 19/01/2026
👉 Een voltijdse job met een leuke mix van dag- en avonddiensten (3 weken daguren, 1 week late shift 13u30–22u)
👉 Af en toe een zaterdagshift (09u00–17u00)
👉 Een intensieve opleiding van 3 maanden, daarna 3 dagen per week thuiswerken
👉 Een bruto maandloon van €2.700, plus maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer aan 100% én extra taalpremies tot €150 bruto/maand
👉 En natuurlijk: een gezellige werksfeer, fijne collega’s en een bedrijf dat inzet op welzijn, groei en kwaliteit
Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Stuur dan je cv door naar antwerpen.contactcenter@konvert.be 🙂
Compétences liées à la fonction
- Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
- Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
- Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Former des employés aux techniques du métier
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Recruter du personnel et le former aux procédures de l'établissement
- Se présenter au téléphone et vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur (numéro de client, adresse, ...)
- Suivre et organiser le développement des compétences du personnel (formation continue, entretien annuel, ...)
- Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
- Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
- Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
- Vérifier la disponibilité du produit, du service et saisir les données de la commande, de la réservation, ...
- Définir des objectifs commerciaux (vente, volume, chiffre d'affaires, satisfaction clientèle, ...)
- Contrôler la qualité du discours ou de l'argumentaire de télévendeurs, téléopérateurs et identifier des améliorations (formation, tutorat, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.