Enregistrer l'offre
Fonction
Voor KBC in Berchem zoekt Konvert Antwerpen een enthousiaste Customer Care Medewerker die klanten met plezier verder helpt.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor binnenkomende oproepen rond elektronisch bankieren. Je biedt ondersteuning aan particulieren, zakelijke klanten en collega’s van KBC-kantoren. 📞
Concreet beantwoord je vragen en los je problemen op rond installatie, configuratie en gebruik van KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, tablet en smartphone.
Daarnaast bied je eerstelijnsondersteuning aan slachtoffers van phishing en online fraude in relatie tot de KBC-apps. Voor complexere vragen of klachten kan je altijd terugvallen op een meer ervaren collega van Operational Support.
Je Nederlands moet natuurlijk tiptop zijn, én een goede kennis van het Duits is een must– zo kan je de Franstalige klanten net zo vlot helpen!
Qui cherchons-nous ?
Je helpt graag mensen verder en haalt energie uit het oplossen van vragen en problemen. Je bent PC-vaardig en hebt bij voorkeur ervaring in een technische sector. Teamwork betekent voor jou samenwerken met collega’s, elkaar ondersteunen en een fijne werksfeer creëren. Daarnaast vind je het leuk om kennis te delen, mee te denken en samen successen te boeken.
Je spreekt vloeiend Nederlands én Duits en kan klanten in beide talen verder helpen.
Herken jij jezelf hierin? Stuur dan je cv door naar antwerpen.contactcenter@konvert.be 🙂
Que proposons-nous ?
👉 Opstart op 17/11/2025 of 05/01/2026
👉 Een voltijdse job met een leuke mix van dag- en avonddiensten (3 weken daguren, 1 week late shift 13u30–22u)
👉 Af en toe een zaterdagshift (09u00–17u00)
👉 Een intensieve opleiding van 3 maanden, daarna 3 dagen per week thuiswerken
👉 Een bruto maandloon van €2.500, plus maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer én extra taalpremies
👉 En natuurlijk: een gezellige werksfeer, fijne collega’s en een bedrijf dat inzet op welzijn, groei en kwaliteit
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.