Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Technische helpdeskmedewerker // KBC // NL(FR)

Berchem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Konvert Antwerpen zoekt voor een modern, dynamisch, leuk bedrijf in Berchem naar Customer care medewerkers voor KBC die Nederlands spreken en/of een goede kennis Frans/Duits hebben. 

  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatoproepen op de helpdesk, waar we alle software voor elektronisch bankieren ondersteunen die KBC aanbiedt aan zijn particuliere en business klanten. Je biedt ook gebruikersondersteuning aan de collega’s van het kantorennet.
  • Concreet beantwoord je vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, tablet en smartphone. 
  • Je staat ook in voor de eerstelijnsondersteuning voor slachtoffers van Phishing en online fraude met relatie tot de KBC apps.
  • Op rustige momenten kan je tijdelijk ingezet worden op andere projecten binnen 24+, zoals administratieve vragen en verwerkingen

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent gemotiveerd om oplossingen te vinden en zet klanttevredenheid op de eerste plaats.
  • Je bent PC vaardig, hebt goede schriftelijke vaardigheden en hebt interesse in online banking.
  • Français? Mais oui! Nederlands? Geen enkel probleem.
  • Samen sterk! Dat is jouw motto.

Que proposons-nous ?

  • Start op 17/11.
  • Fulltime tewerkstelling in roulerend shiftensysteem:  3 weken in daguren (tussen 8u en 18u30) en 1 week late shift 13u30-22u.
  • 1x per maand zaterdagwerk van 09:00 - 17:00
  • Je krijgt 3 maanden opleiding waarna je kan thuiswerken (3 dagen per week)
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon (€2500 bruto) met extralegale voordelen (maaltijdcheques €8, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Kwaliteit staat boven kwantiteit, want enkel zo kan je klanten goed verder helpen

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques
  • Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
  • Etudier une demande client
  • Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
  • Traiter des questions helpdesk
  • Assurer un service après-vente
  • Enregistrer les données d'une commande
  • Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
  • Consigner des données
  • Traiter les réclamations
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969