Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant, gevestigd in Haven Antwerpen, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en dynamische Junior Administratief Medewerker Backoffice.
Functiebeschrijving:
Als junior administratief medewerker binnen de backoffice afdeling maak je deel uit van het operationele team. Je bent verantwoordelijk voor het tijdig verzamelen en verwerken van operationeel kritische documentatie, zowel bij overheidsinstanties als intern. Deze documenten kunnen aanleiding geven tot controles, waarvoor jouw aanwezigheid tijdens deze controles essentieel is om de klantenrelaties en de samenwerking met interne en externe partners soepel te laten verlopen. Na afronding van deze operationele taken zorg je voor de correcte archivering en opvolging van het dossier, zodat alles op orde blijft voor eventuele toekomstige verificaties. Een hands-on mentaliteit en een proactieve aanpak zijn hierbij cruciaal, waarbij het ondersteunen van de operationele processen jouw prioriteit vormt.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Tijdig ophalen en indien nodig afleveren van operationele documentatie bij de relevante overheidsinstanties;
- Ondersteunen en begeleiden tijdens fysieke controles door de douane, dit kan gaan om het aanleveren van documenten, maar evengoed om wegingen;
- Correct communiceren en doorgeven van opmerkingen en feedback met betrekking tot de ontvangen documentatie;
- Onderhouden van contacten met de benodigde autoriteiten en logistieke partners, zowel intern als extern;
- Bijdragen aan het optimaliseren van logistieke processen voor een efficiëntere werking.
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt over enkele jaren ervaring in de logistieke sector, bij voorkeur op een operationele afdeling;
- Je werkt nauwkeurig en houd je daarbij aan de wettelijke regels en procedures;
- Je beschikt over een dynamische persoonlijkheid, hebt een gevoel voor initiatief en de durf om de benodigde informatie te achterhalen;
- Je werkt georganiseerd en hebt een probleemoplossend vermogen:;
- Je kan makkelijk aan de slag met diverse softwaretoepassingen, begeleiding en opleiding wordt voorzien;
- Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands;
- Je beschikt over een rijbewijs categorie B.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar samenwerking en een hands-on mentaliteit hand in hand gaan.
- Je werkt samen met collega’s die, net als jij, elke dag streven naar een uitstekende dienstverlening. We geloven dat leren en groeien samen gebeurt, en dat we als team ook zorg dragen voor elkaar. Een gezonde balans tussen werkdruk en welzijn vinden we dan ook belangrijk.
- Je krijgt ruimte voor persoonlijke en professionele groei door interne of externe opleidingen en de kans om je expertise verder uit te bouwen.
- Je kan rekenen op een marktconform salarispakket dat jouw kennis en ervaring naar waarde schat.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.