Soutien administratif et secrétariat

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Administratief medewerk(st)er - Commerciële binnendienst

Wommelgem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor de commerciële binnendienst. Dit in een bedrijf te Wommelgem dat gespecialiseerd is in alles dat met verwarming te maken heeft. 

Jouw taken? Die zien er zo uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ingave van bestellingen.
  • Offertes maken doe je op dagelijkse basis.
  • Je hebt contact met onze B2B klanten.

 

 

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring met offertes, klantencontact,...
  • Je hebt technische feeling.
  • Stress? Dat geeft jou enkel vlinders.
  • Je bent communicatief.
  • Je spreekt goed Nederlands, want je komt in contact met heel wat klanten.

Que proposons-nous ?

  • uurrooster is 38u/week van 8 tot 12u 45 min pauze in middag MA-DO tot 16u30 VR tot 15u45.
  • Jouw loon is afhankelijk van jouw ervaring, daarnaast krijg je eco-cheques én een DKV hospitalisatie + (te bespreken) maaltijdcheques wanneer je vast in dienst komt.
  • Je komt terecht in een internationaal bedrijf.

 

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969