Ressources humaines

Enregistrer l'offre

HR Administrator met payroll-ervaring

Anvers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij een ervaren HR-professional met een passie voor payroll en personeelsadministratie in een productieomgeving? Voor onze klant zijn we op zoek naar een hands-on HR Administrator.

Je wordt het aanspreekpunt voor arbeiders, leidinggevenden én externe partners, en zorgt voor een vlotte en correcte HR-administratie van A tot Z.

Klaar om je ervaring in te zetten in een dynamische en mensgerichte omgeving? Lees dan zeker verder!

Takenpakket:

  • Je staat in voor de correcte loonadministratie voor een 100 -tal arbeiders
  • Je volgt het tijdsregistratiesysteem nauwgezet op, je regelt de administratie rond tijdelijke werkloosheid,...
  • Je brengt de personeelsadministratie in orde van in- tot uitdiensttreding (aan- en afmeldingen groepsverzekering, dimona, toegangsbadge,...)
  • Je verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers in de fabriek
  • Je bent contactpersoon voor de uitzendkantoren en leidt het recruteringsproces in goede banen (organisatie infosessies kandidaten, interne bespreking vacatures, briefing uitzendkantoren,…)
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers, het lijnmanagement en de syndicale delegatie in de fabriek voor HR gerelateerde vragen
  • Je organiseert de jaarlijkse medische onderzoeken, griepinentingen,...
  • Je onderhoudt contacten met de verzekeringsmaatschappijen, de externe preventiedienst,...
  • Je staat in voor bestellingen van werkkledij, economaat, contacten met leveranciers en je controleert de facturen
  • Je wordt betrokken bij het syndicaal overleg

Scope: 

  • Je zal voornamelijk focussen op HR topics rond personeels- en payrolladministratie
  • Afhankelijk van je ervaring en interesse krijg je de ruimte om je verder te bekwamen en je takenpakket te verbreden (bv. vertrouwenspersoon, HR rapportage,...)
  • Je voelt je thuis in een informele en familiale bedrijfscultuur

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt min. een 5-tal jaar ervaring op vlak van payroll (arbeiders) en HR-processen op een personeelsdienst, bij voorkeur in een productieomgeving
  • Je hebt grondige kennis van sociale wetgeving en doorgedreven praktische kennis van tijdsregistratie- en payrollsoftware
  • Je bent cijfermatig sterk, werkt accuraat en gestructureerd
  • Je communiceert vlot, je bent assertief en je hebt een hands-on mentaliteit

Que proposons-nous ?

  • Een voltijdse functie met glijdend uurrooster en mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
  • Motiverend salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietslease
  • Je krijgt de kans om te groeien en je verder te ontplooien, ondermeer via interne talentprogramma’s en workshops
    Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
    Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969