Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij iemand die rust en duidelijkheid kan brengen in moeilijke momenten?
Voor het team nalatenschappen zoeken we een klantgerichte en zorgzame medewerker die families begeleidt bij het afhandelen van bankzaken na een overlijden.
Je bent de eerste stem aan de lijn, biedt heldere uitleg over het proces en zorgt voor een correcte administratieve opvolging. Dankzij jouw empathie en nauwkeurigheid help je nabestaanden op een respectvolle manier verder. Klinkt dit als een rol waarin jij het verschil wil maken? Lees dan zeker verder.
Takenpakket:
- Je neemt telefonisch contact op met het aanspreekpunt voor de familie van een overleden klant. Tijdens dit gesprek informeer je het aanspreekpunt over de verschillende stappen in het nalatenschapsproces, bijvoorbeeld: informatie over blokkering/schrapping van bankproducten, hoe tegoeden verdeeld moeten worden, hoe facturen kunnen ingediend worden, welke documenten KBC nog nodig heeft, …
- Je neemt allerlei administratieve taken op.
- Je gebruikt hiervoor een vooropgestelde procedure en toepassing.
- Je beantwoord vragen omtrent het nalatenschapsdossier, KBC-producten, etc. op basis van bestaande FAQ’s. Bijkomende informatie die je tijdens dit telefoongesprek krijgt, vul je aan in de toepassing zodat de klant een gepersonaliseerde en correcte informatiebrochure ontvangt.
- Voor niet-courante vragen en problemen val je terug op de dossierbeheerders van KBC.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een bachelor- denkniveau en bent in staat om verbanden te leggen.
- Je kan de essentie uit een vraag halen en deze vertalen naar bestaande procedures.
- Je bent communicatief en klantgericht, je houdt van contacten met klanten en bent empathisch.
- Je weet informatie bevattelijk over te brengen en kan klachten op een diplomatische manier opvangen.
- Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld.
- Je spreekt feilloos Nederlands. Kennis Frans, Engels en/of Duits zijn grote pluspunten!
- Je beschikt over een goede kennis op vlak van computerprogramma’s en internetgebruik. Nieuwe toepassingen krijg je gemakkelijk onder de knie.
Que proposons-nous ?
- Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
- Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
- Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn; een aangename werkplek.
- Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
- Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.