Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Customer Service medewerker in de logistiek

Anvers

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Je vervult een sleutelrol op de customer service afdeling waarbij je verantwoordelijk bent voor het volledige beheer van jouw klantendossiers.

Takenpakket:

  • Je bent de schakel tussen klanten, productie en vertegenwoordigers
  • Je verwerkt inkomende bestellingen en werkt nauw samen met de transportplanners voor de levering
  • Je volgt je eigen zendingen op in het track & trace platform
  • Je biedt vakkundig eerstelijn advies aan de klanten ivm beschikbaarheid en levertermijn
  • Voor de Doe-het-zelf-markt sta je in nauw contact met onze distributeur om een vlot verloop van de leveringen te garanderen
  • Je werkt samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat alle info van jouw klanten up to date blijft
  • Je behandelt productklachten, leverings- en facturatieproblemen

Klanten: aannemers, bouwbedrijven, architecten, zelfstandige dakwerkers, DIY

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Frans
  • Je werkt accuraat, zelfstandig en je getuigt van ondernemingszin en stressbestendigheid (kunnen omgaan met strakke deadlines, probleemoplossend werken)
  • Je hebt een Bachelor diploma of evenwaardig door ervaring
  • Je kan vlot overweg met MS Office
  • Kennis van een ERP pakket is een plus

Que proposons-nous ?

  • Een voltijdse of 4/5° functie met glijdend uurrooster en mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
  • Motiverend salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietslease
  • Je krijgt de kans om te groeien en je verder te ontplooien, ondermeer via onze interne talentprogramma’s en workshops

Compétences liées à la fonction

  • Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
  • Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969