Enregistrer l'offre
Fonction
Je vervult een sleutelrol op de customer service afdeling waarbij je verantwoordelijk bent voor het volledige beheer van jouw klantendossiers.
Takenpakket:
- Je bent de schakel tussen klanten, productie en vertegenwoordigers
- Je verwerkt inkomende bestellingen en werkt nauw samen met de transportplanners voor de levering
- Je volgt je eigen zendingen op in het track & trace platform
- Je biedt vakkundig eerstelijn advies aan de klanten ivm beschikbaarheid en levertermijn
- Voor de Doe-het-zelf-markt sta je in nauw contact met onze distributeur om een vlot verloop van de leveringen te garanderen
- Je werkt samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat alle info van jouw klanten up to date blijft
- Je behandelt productklachten, leverings- en facturatieproblemen
Klanten: aannemers, bouwbedrijven, architecten, zelfstandige dakwerkers, DIY
Qui cherchons-nous ?
- Je kan vlot communiceren in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Frans
- Je werkt accuraat, zelfstandig en je getuigt van ondernemingszin en stressbestendigheid (kunnen omgaan met strakke deadlines, probleemoplossend werken)
- Je hebt een Bachelor diploma of evenwaardig door ervaring
- Je kan vlot overweg met MS Office
- Kennis van een ERP pakket is een plus
Que proposons-nous ?
- Een voltijdse of 4/5° functie met glijdend uurrooster en mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
- Motiverend salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietslease
- Je krijgt de kans om te groeien en je verder te ontplooien, ondermeer via onze interne talentprogramma’s en workshops
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.