Enregistrer l'offre
Fonction
Voor eens gekend transport bedrijf in regio Antwerpen is Konvert Interim op zoek naar een logistiek bediende.
Jouw takenpakket:
- Je bewaakt het volledige traject van de orders zodat je de klant ten allen tijde op de hoogte houdt, zodat de klant de best mogelijke service geniet.
- Je onderhoudt contacten met klanten, leveranciers, chauffeurs en magazijniers.
- Je hebt een nauwe samenwerking met de verschillende departementen binnen de firma.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt reeds ervaring in de sector en bent thuis in de reglementering eigen aan wegvervoer conventioneel of per container.
- Je beschikt over een goede kennis van de werking van een magazijn en voorraadbeheer.
- Je hebt kennis van administratieve procedures en beschikt over computervaardigheden.
- Je kan chauffeurs verder helpen aan het loket maakt onderdeel uit van het takenpakket.
- Je bent klant gericht en een teamspeler.
- Je spreekt /schrijft vlot Nederlands en Engels. Kennis van Frans is een pluspunt.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een ambitieus familiebedrijf met zowel resultaat- als mensgerichte cultuur.
- Je krijgt de kans je te ontwikkelen in een boeiende en afwisselende functie in een dynamische service gerichte omgeving.
- Je krijgt een vast contract na een geslaagde interim periode en een marktconform salarispakket.
- Je zal altijd werken in een dagshift.
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Indexer et archiver des dossiers professionnels, comptes rendus de séance,...
- Constituer des dossiers administratifs
- Accueillir les clients, fournisseurs, visiteurs, les orienter, prendre les messages et fixer les rendez-vous
- Réaliser la gestion administrative du courrier
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Organiser les déplacements du responsable ou de membres de l'équipe
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.