Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Project Officer - Customer Services - Hartje Antwerpen

Anvers

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als Project Officer – Customer Service ga je aan de slag in het hoofdkantoor in het centrum van Antwerpen. Je bent het aanspreekpunt voor de uitwerking en opvolging van projecten gerelateerd aan de activiteiten van het Customer Service-departement. Hierbij heb je steeds oog voor de noden en behoeften van zowel je interne als je externe klanten.

Takenpakket: 

  • Je formuleert proactief voorstellen aangaande procesverbeteringen binnen de verschillende teams.
  • Je realiseert de oplevering van operationele projecten binnen het afgesproken kader.
  • Je werkt afdelingsoverkoepelende projecten uit en werkt met verschillende interne stakeholders samen.
  • Je beheert meerdere projecten en behoudt op een gestructureerde wijze het overzicht.
  • Je verzamelt de nodige informatie bij de verschillende Customer Service teams om de projecten efficiënt en doelgericht uit te werken.
  • Je implementeert en communiceert over veranderingen op de werkvloer en creëert draagvlak bij de operationele collega’s.
  • Je assisteert de leidinggevenden van Customer Service bij structurele, administratieve en projectmatige interacties.
  • Je stelt de nodige rapporteringen op en gaat proactief analytisch aan de slag.
  • Je stemt op regelmatige basis af met de leidinggevenden zodat het overzicht te allen tijde bewaard wordt en actiepunten tijdig aangekaart worden.

 

Qui cherchons-nous ?

We zoeken iemand die resultaatgericht is, graag initiatief neemt. Iemand met een sterk analytisch denkvermogen in combinatie met een hands-on mentaliteit. De persoon in deze functie is communicatief sterk, stressbestendig en zeer nauwkeurig.

Je beschikt ook over:

  • Een opleiding in een economische richting
  • Een analytisch en kritisch denkvermogen
  • Een uitstekende kennis Excel
  • Een zeer goede kennis van het Engels

Que proposons-nous ?

Bij onze klant zal je deel uitmaken van een hechte familie van getalenteerde professionals die elkaar ondersteunen en aanmoedigen om gezamenlijk grenzen te verleggen. Ze geloven in het creëren van een omgeving waarin iedereen zich gewaardeerd voelt en waar individuele groei en ontwikkeling worden gestimuleerd.

Als een allround logistieke speler in de Haven van Antwerpen zijn ze voortdurend in beweging, en dat houdt hun werk boeiend en uitdagend. Geen dag is hetzelfde bij onze klant, en dat maakt hen uniek in hun branche. Ze omarmen verandering en innovatie, waardoor de medewerkers de kans krijgen om hun vaardigheden te ontwikkelen en nieuwe mogelijkheden te ontdekken.

Kiezen voor een carrière bij onze klant betekent kiezen voor een werkplek waar je je gewaardeerd voelt, waar je kunt groeien en waar je deel uitmaakt van een familie die zich inzet voor succes.

Compétences liées à la fonction

  • Etablir et contrôler les documents liés au contrat de transport et d'affrètement et les transmettre aux clients, prestataires, ...
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969