Franchisés et gérants

Enregistrer l'offre

Assistent Winkelmanager Aldi

Ekeren

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor ALDI in Ekeren zijn wij opzoek naar een Assistent Winkelmanager. Schrikt verantwoordelijkheid jou niet af? Lees dan zeker verder!
Als assistent winkelmanager zorg je ervoor dat de rekken proper zijn aangevuld en de kassabediening vlot verloopt. Dankzij jou is de winkel tiptop in orde zodat de klanten een aangenaam bezoek kunnen brengen. 

Je vervangt de winkelmanager in zijn afwezigheid. In dat geval ben je verantwoordelijk voor het beheer van de winkel in al zijn facetten:

  • Opening en sluiting van de winkel
  • Je leidt en motiveert het team om het beste van zichzelf te geven
  • Je zorgt voor een efficiënte aansturing van het werk in de winkel

Je ontvangt en helpt de klanten altijd met een glimlach!

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan en durft een team aan te sturen & te motiveren!
  • Je beschikt over een eerste ervaring in de verkoop.
  • Klanten en collega's staan op plaats 1!Je bent dan ook steeds behulpzaam en beleefd in de omgang. 
  • Je werkt nauwkeurigen zo optimaal mogelijk om alles in goede banen te blijven leiden. 
  • Je houdt ervan om verantwoordelijkhedenop te nemen.
  • Regelmatig op zaterdagenwerken is geen probleem. Je krijgt wel een vrije dag in de week!
  • Je kan je gemakkelijkverplaatsen naar de ALDI winkel waarin je tewerkgesteld bent. 

Que proposons-nous ?

  • Je krijgt meteen een vast contract!
  • Je komt terecht in een hechte ALDI-familie 
  • Je krijgt opleiding en ondersteuning zodat je volledig kan ontplooien. 
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris.
  • Uitdaging zal niet ontbreken in deze job!
  • Elke dag de nodige portie fun op de werkvloer is ook inbegrepen.

Compétences liées à la fonction

  • Apporter un appui technique à l'équipe (information sur les produits, gestion de conflit, traitement de réclamations clientèle, ...)
  • Effectuer le suivi administratif et comptable de l'unité de vente ou transmettre les données au service concerné
  • Conseiller et informer des clients sur des produits et effectuer la vente
  • Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
  • Agencer un espace de vente
  • Suivre l'état des stocks
  • Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
  • Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
  • Coordonner une équipe
  • Intervenir dans un domaine : Alimentation
  • Vérifier le fonds de caisse à la prise de poste et effectuer le comptage à la fermeture de la caisse
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969