Enregistrer l'offre
Fonction
Sluit je aan bij een internationaal groeiend bedrijf in de auto-industrie als Assistant Sales Manager !
Jouw missie :
Als rechterhand van de Sales Manager speel je een sleutelrol in het vlot verlopen van de commerciële activiteiten:
-
Je ondersteunt actief bij het opvolgen en coördineren van salesactiviteiten.
-
Je werkt mee aan het opstellen van gedetailleerde tarieven op basis van bestaande raamcontracten.
-
Je onderhoudt regelmatig contact met klanten en zorgt voor een uitstekende service.
-
Je volgt de toegepaste tarieven op, vergelijkt ze met de werkelijke kosten en stuurt bij waar nodig, in overleg met het operationele team.
-
Dankzij je technische feeling en sterke communicatieskills weet je klantenvragen om te zetten in concrete commerciële voorstellen.
-
Je houdt de technische scope van klantenvragen in het oog en volgt veelvoorkomende salesaanpassingen op.
-
Na een inloopperiode ben je in staat om zelfstandig tarieven op te maken binnen de lijnen van de raamovereenkomsten.
Qui cherchons-nous ?
Jouw profiel:
- Master of Bachelor met min. 5 jaar ervaring in een automotive engineering / leidinggevende administratieve functie.
-
Je hebt een goed inzicht in financiële processen
-
Je beschikt over stevige technische kennis binnen de automotive sector: kosten-batenanalyses, productieprocessen, efficiëntie
-
Je bent communicatief sterk, georganiseerd en resultaatgericht
-
Je hebt ervaring met CRM-systemen en een uitstekende kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Access)
-
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Frans is een pluspunt
-
Je bent bereid om af en toe te reizen of klanten te ontvangen
Que proposons-nous ?
-
Een internationaal en sterk groeiend bedrijf
-
Een aantrekkelijk loonpakket met onder meer:
-
Maaltijdcheques en ecocheques
-
Groeps- en hospitalisatieverzekering
-
Smartphone en laptop
-
Bedrijfswagen met onkostenvergoeding
-
Flexibel cafetariaplan
-
Tal van opleidings- en doorgroeimogelijkheden
-
-
Dagwerk in een voltijdse functie
-
Standplaats Zeebrugge, met sporadische verplaatsingen naar Kallo of naar klanten
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Réaliser des opérations administratives ou commerciales à l'international
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.