Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Supervisor schadebeheer

Zeebrugge

Fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Ben jij een geboren leider met oog voor kwaliteit en detail? Voor een internationaal gerenommeerde logistieke speler dat zich toelegt op roll-on/roll-off cargo zoeken we een teamlead die het verschil maakt.

Je neemt de leiding over het team dat instaat voor schade-inspecties op nieuwe voertuigen en zorgt dat alles correct, efficiënt en volgens de regels verloopt.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Toezien op de juiste toepassing van inspectiecriteria, zodat schadeclaims correct en eerlijk kunnen worden toegewezen
  • Controleren, verbeteren en opvolgen van SOP’s (Standard Operating Procedures)
  • Het aansturen, begeleiden en motiveren van het team schade-inspecteurs
  • Opmaken en (waar mogelijk) automatiseren van bestekken, met focus op efficiëntie en snellere doorlooptijden voor de klant
  • Je draagt actief bij aan het stroomlijnen van de administratieve processen rond schade-inspecties en zoekt continu naar efficiëntere werkwijzen.
 
 

Qui cherchons-nous ?

  • Je bent een echte teamspeler die collega’s weet te coachen en motiveren.
  • Je denkt vooruit, pakt uitdagingen aan en verliest de kwaliteit nooit uit het oog.
  • Je hebt een A2-diploma of kan dit compenseren met relevante praktijkervaring.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt inzicht in kwaliteitsnormen en al ervaring opgedaan in een leidinggevende functie.

Que proposons-nous ?

  • Je werkt 38 uur per week volgens een variabel uurrooster, met opstarttijden tussen 6u en 12u, afhankelijk van de planning.
  • Je komt terecht in een moderne, internationale werkomgeving waar professionaliteit en collegialiteit hand in hand gaan.
  • Je krijgt een competitief salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties.
  • Daarbovenop extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.

Compétences liées à la fonction

  • Identifier les besoins en approvisionnement, équipement, ravitaillement et établir des commandes (outillages, rechanges, carburants, ...)
  • Effectuer la gestion comptable et administrative d'une structure
  • Planifier et contrôler l'entretien, les réparations, les contrôles ou réceptions de véhicules
  • Identifier des besoins (réparation, révision, utilisation, ...) et déterminer les interventions, prestations adaptées (type, durée, coût, condition, ...)
  • Planifier et suivre l'attribution et l'utilisation de véhicules (disponibilités, durées, modèles, ...)
  • Identifier des besoins en renouvellement, acquisition ou évolution de parc de véhicules
  • Suivre et contrôler la conformité réglementaire d'utilisation de véhicules (contrôle technique, assurance, permis, temps de repos, ...)
  • Suivre et analyser des coûts d'utilisation de véhicules (gestion, optimisation, consommation, externalisation, ...)
  • Identifier les non-conformités, dysfonctionnements, réclamations et mettre en place les actions correctives/préventives (réparations, prêts, contrôles, échanges, ...)
  • Former du personnel à des procédures, techniques, procédés de production, outils, consignes
  • Vérifier ou renseigner les supports de suivi d'activité (réparation, utilisation, consommation, ...)
  • Planifier l'activité des personnels et les affecter sur les postes
  • Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
  • Sélectionner des fournisseurs/prestataires, négocier les conditions du contrat et contrôler la réalisation de l'intervention, des produits, ...
  • Gérer des contrats de sous-traitance (externalisation, prestations, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969