Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een geboren leider met oog voor kwaliteit en detail? Voor een internationaal gerenommeerde logistieke speler dat zich toelegt op roll-on/roll-off cargo zoeken we een teamlead die het verschil maakt.
Je neemt de leiding over het team dat instaat voor schade-inspecties op nieuwe voertuigen en zorgt dat alles correct, efficiënt en volgens de regels verloopt.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Toezien op de juiste toepassing van inspectiecriteria, zodat schadeclaims correct en eerlijk kunnen worden toegewezen
- Controleren, verbeteren en opvolgen van SOP’s (Standard Operating Procedures)
- Het aansturen, begeleiden en motiveren van het team schade-inspecteurs
- Opmaken en (waar mogelijk) automatiseren van bestekken, met focus op efficiëntie en snellere doorlooptijden voor de klant
- Je draagt actief bij aan het stroomlijnen van de administratieve processen rond schade-inspecties en zoekt continu naar efficiëntere werkwijzen.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent een echte teamspeler die collega’s weet te coachen en motiveren.
- Je denkt vooruit, pakt uitdagingen aan en verliest de kwaliteit nooit uit het oog.
- Je hebt een A2-diploma of kan dit compenseren met relevante praktijkervaring.
- Je communiceert vlot in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt inzicht in kwaliteitsnormen en al ervaring opgedaan in een leidinggevende functie.
Que proposons-nous ?
- Je werkt 38 uur per week volgens een variabel uurrooster, met opstarttijden tussen 6u en 12u, afhankelijk van de planning.
- Je komt terecht in een moderne, internationale werkomgeving waar professionaliteit en collegialiteit hand in hand gaan.
- Je krijgt een competitief salarispakket, afgestemd op jouw ervaring en competenties.
- Daarbovenop extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
Compétences liées à la fonction
- Identifier les besoins en approvisionnement, équipement, ravitaillement et établir des commandes (outillages, rechanges, carburants, ...)
- Effectuer la gestion comptable et administrative d'une structure
- Planifier et contrôler l'entretien, les réparations, les contrôles ou réceptions de véhicules
- Identifier des besoins (réparation, révision, utilisation, ...) et déterminer les interventions, prestations adaptées (type, durée, coût, condition, ...)
- Planifier et suivre l'attribution et l'utilisation de véhicules (disponibilités, durées, modèles, ...)
- Identifier des besoins en renouvellement, acquisition ou évolution de parc de véhicules
- Suivre et contrôler la conformité réglementaire d'utilisation de véhicules (contrôle technique, assurance, permis, temps de repos, ...)
- Suivre et analyser des coûts d'utilisation de véhicules (gestion, optimisation, consommation, externalisation, ...)
- Identifier les non-conformités, dysfonctionnements, réclamations et mettre en place les actions correctives/préventives (réparations, prêts, contrôles, échanges, ...)
- Former du personnel à des procédures, techniques, procédés de production, outils, consignes
- Vérifier ou renseigner les supports de suivi d'activité (réparation, utilisation, consommation, ...)
- Planifier l'activité des personnels et les affecter sur les postes
- Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
- Sélectionner des fournisseurs/prestataires, négocier les conditions du contrat et contrôler la réalisation de l'intervention, des produits, ...
- Gérer des contrats de sous-traitance (externalisation, prestations, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.