Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert is op zoek naar een Custumer service medewerker voor een groeiend Belgische onderneming, met internationale contacten met een familiale en een menselijke aanpak.
Ben jij een administratieve duizendpoot met een vlotte babbel, hou je van telefonisch contact en ben je commercieel ingesteld? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Een greep uit jouw takenpakket:
- Klanten opbellen om hun levering in te plannen en te woord staan bij vragen
- Mailbox management (denkhjiervij aanvragen van klanten over hun bestelling, over de levering, over de prijzen, …)
- Beheer en up to date houden van het ERP-systeem
- Veel overleg met interne diensten (logistiek, marketing, aankoop, boekhouding, …).
- Winkels ondersteunen bij vragen van klanten
Qui cherchons-nous ?
Hoe ziet onze ideale kandidaat eruit?
- Je kan snel schakelen tussen Nederlands en Frans, daarboven ben je vlot in het Engels.
- Administratief sterk, commercieel ingesteld en werkt gestructureerd.
- Je ben stressbestendig en steeds klantvriendelijk.
- Je neemt verantwoordelijkheid wanneer nodig en bent communicatief sterk.
- Je kan zowel individueel als in teamverband werken.
- Je bent bereid om op zaterdag te werken.
- Je bent computer-minded en werkt vlot met Outlook, Excel, Word.
- Je kan prioriteiten stellen en kan doelgericht werken
- Je kan werken in een flexibel uurrooster van 10u-18u
Que proposons-nous ?
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een uitdagende job in een snel groeiende omgeving met de mogelijkheid tot doorgroeien.
- Je werkt in een stabiel familiaal bedrijf en komt terecht in een dynamisch en succesvol team waar je een mooie carrière kan uitbouwen
- Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met maaltijdcheques en extralegale voordelen.
- Na een geslaagde interim periode optie onbepaalde duur
- Je zal werken in een vijf dagen regime waar je regelmatig op zaterdag werkt met natuurlijk een vrije dag in de week
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.