Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een administratieve duizendpoot met een commerciële flair? Krijg je energie van klantcontact en hou je van afwisseling in je job? Dan ben jij misschien wel de
INTERNAL SALES MEDEWERKER
die wij zoeken !
Als internal sales medewerker ben jij het kloppend hart van onze interne sales. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt tussen onze klanten, commerciële collega’s en interne afdelingen. Dankzij jouw nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak bouwen we verder aan sterke, duurzame relaties.
-
je geeft advies op maat van de klant, afgestemd op hun specifieke noden ;
-
je brengt orders in en volgt klantendossiers van A tot Z op ;
-
je volgt de orders op, stuurt bij waar nodig en houdt klanten proactief op de hoogte ;
-
bij drukte spring je flexibel bij in andere afdelingen om de workflow te verzekeren
Qui cherchons-nous ?
-
een administratieve allrounder die ook in complexe situaties snel tot oplossingen komt ;
-
een echte relatiebouwer met commerciële feeling ;
-
communicatief sterk, zowel telefonisch als via mail – vriendelijk, professioneel en altijd jezelf;
-
nauwkeurig, georganiseerd en niet bang van administratie ;
-
je behoudt makkelijk het overzicht, zelfs als er veel tegelijk op je afkomt ;
-
ervaring met MS Office en ERP-systemen? Top! Geen must, wel een plus.
-
je spreekt goed Nederlands en het minst basis Frans
Que proposons-nous ?
-
een competitief loon in functie van jouw ervaring en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen ;
-
je werkt binnen een systeem van glijdende werktijden met een aangename work/life-balance. Bovenop je wettelijk verlof heb je 12 ADV-dagen ;
-
een plekje in een klein maar ambitieus team binnen een groeiende onderneming ;
-
een gevarieerd takenpakket met veel autonomie en verantwoordelijkheden ;
-
on-the-job training en dagelijkse ondersteuning van je collega’s ;
-
een fijne werksfeer waarin jouw inzet écht het verschil maakt
Compétences liées à la fonction
- Analyser le taux de rotation des stocks
- Assurer les relations avec les partenaires, fournisseurs et prestataires
- Réaliser un appel d'offre
- Etablir un cahier des charges
- Sélectionner des fournisseurs, sous-traitants, prestataires
- Négocier des conditions d'achat
- Réaliser un suivi des contrats
- Contrôler la conformité de réalisation de fournisseurs, sous-traitants, prestataires
- Traiter des dossiers de contentieux (litiges, réclamations ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.