Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Gent is op zoek naar een administratieve duizendpoot die graag de handen uit de mouwen steekt.
Ben jij op zoek naar een job met veel variatie en ben je communicatief sterk?
Dan hebben wij DE JOB voor jou!
Als B2B Officer zal je instaan voor:
- De opmaak van offertes en coördinatie van de bestellingen.
- De correcte opvolging en begeleiding van de leveringen en facturatie.
- Het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienst.
- De communicatie via mail en telefoon met de klant in het Nederlands, Frans en Engels.
- Het onderhoud van de database en opvolging van de klachtenbehandeling.
- Algemene administratie en opvolging
Qui cherchons-nous ?
Hoe ziet onze ideale kandidaat eruit?
- Je bent administratief sterk en werkt gestructureerd
- Je kan zowel individueel als in team werken
- Je werkt vlot met Outlook, Excel en Word
- Je bent communicatief en kan doelgericht werken door prioriteiten te stellen
- Je beschikt over een goede kennis van de Franse en Engelse taal en hebt noties Duits
Que proposons-nous ?
Wat hebben wij jou te bieden?
- Een uitdagende job in een snel groeiende omgeving met de mogelijkheid tot doorgroeien.
- Je werkt in een stabiel familiaal bedrijf en komt terecht in een dynamisch en succesvol team waar je een mooie carrière kan uitbouwen
- Je inzet wordt beloond met een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met maaltijdcheques en extralegale voordelen.
- Na een geslaagde interim periode optie onbepaalde duur
Compétences liées à la fonction
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.