Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een groeiend bedrijf in de automobielsector, gespecialiseerd in de distributie van originele wisselstukken en gereedschappen, zijn we op zoek naar een administratief medewerker boekhouding. In deze functie ondersteun je de financiële afdeling bij diverse boekhoudkundige en administratieve taken.
Jouw taken:
- Verwerken en controleren van aankoop- en verkoopfacturen.
- Inboeken van financiële transacties en kasbeheer.
- Controle van stockfacturen en opvolging van administratieve documenten.
- Debiteurenbeheer (na interne opleiding).
- Beantwoorden van vragen over financiële gegevens, zowel intern als extern.
- Ondersteuning van de hoofdboekhouder bij diverse administratieve en boekhoudkundige taken.
- Zorgen voor een ordelijke en nauwkeurige administratie en vlotte samenwerking met andere afdelingen.
Qui cherchons-nous ?
- Oog voor detail en een passie voor administratie.
- Diploma in boekhouding of gelijkwaardige ervaring.
- Basiskennis boekhouding en inzicht in financiële processen.
- Kennis van Belgische btw-regelgeving is een pluspunt.
- Goede beheersing van Nederlands en basiskennis Frans.
- Vlot in het gebruik van Office-toepassingen.
- Nauwkeurig, leergierig en in staat om deadlines te respecteren.
Que proposons-nous ?
- Een uitdagende functie binnen een groeiende en dynamische onderneming.
- Een mensgerichte werkomgeving waar ontwikkeling en initiatief worden aangemoedigd.
- Aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, CAO90 en groepsverzekering.
- Voltijds contract (mogelijkheid tot vast) met een werkweek van 39 uur (20 verlofdagen + 6 ADV-dagen).
Compétences liées à la fonction
- Préparer les éléments constitutifs des payes, de la facturation et des mandatements
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.