Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevend en groeiend logistiek bedrijf zoeken wij via Konvert een nauwkeurige en communicatieve Customer Service Officer Transport.
In deze functie werk je nauw samen met de transportplanners en ondersteun je hen bij de dagelijkse organisatie van ritten. Dankzij jouw administratieve nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak, verlopen de transportprocessen vlot en efficiënt.
Wat doe je concreet?
- Je ondersteunt chauffeurs aan het loket en zorgt dat zij steeds met de juiste documenten vertrekken.
- Je beheert klantorders en volgt deze nauwkeurig op van A tot Z.
- Je monitort dagelijks de processen op de werkvloer en stuurt bij waar nodig.
- Je houdt rechtstreeks contact met klanten én interne teams om een optimale service te garanderen.
- Je neemt een actieve rol op binnen de planning, waarbij je meedenkt, problemen oplost en operationele uitdagingen zelfstandig aanpakt.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent communicatief sterk en schakelt helder en professioneel.
- Je kunt prioriteiten stellen en werkt nauwkeurig en administratief zorgvuldig.
- Je beheerst goed Nederlands en Engels, extra talen zijn een plus.
- Je bent vlot met MS Office en kan goed overweg met de telefoon.
- Je bent enthousiast, leergierig en hebt zin om te groeien.
Que proposons-nous ?
- Een bediendecontract met een marktconform loon.
- Extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques en andere extra’s.
- Een veilige en aangename werkplek waar welzijn centraal staat.
- Een grondige onboarding in onze Academy en regelmatige opleidingen.
- Doorgroeimogelijkheden binnen een groeiend familiebedrijf met een warme sfeer.
- Aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Je werkt in de late shift van 14u tot 22u.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.