Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevend bedrijf in Temse zijn we op zoek naar een Digital Marketeer.
Jouw Verantwoordelijkheden:
-
Het opzetten, plannen en optimaliseren van digitale marketingcampagnes (SEO, SEA, social media, e-mail en display) met als doel meer leads en een hogere conversie.
-
Het beheren en continu verbeteren van Biolectric’s online aanwezigheid en websitecontent.
-
Nauw samenwerken met het salesteam om campagnes af te stemmen op commerciële doelen en de salesfunnel.
-
Het creëren van aantrekkelijke digitale content: landing pages, nieuwsbrieven, automation flows, visuals en advertentiemateriaal.
-
Het briefen en coördineren van externe partners, zoals distributeurs, agencies, media en freelancers.
-
Het ontwerpen en produceren van offline marketingmaterialen, zoals brochures, banners, prints en promotiemateriaal.
-
Ondersteuning bij de planning en organisatie van events, zoals opendeurdagen, beurzen, persmomenten, awardshows en andere promotieactiviteiten.
Qui cherchons-nous ?
-
Een bachelor- of masterdiploma hebt in Marketing, Communicatie of (Bedrijfs)economie.
-
2 tot 3 jaar ervaring hebt in digitale marketing en weet hoe je ideeën omzet in meetbare resultaten.
-
Creatief én analytisch bent, met ambitie om impact te maken binnen een snelgroeiende internationale omgeving.
-
Vlot werkt met tools zoals Google Ads, Google Analytics, Meta Ads Manager, Adobe Suite, WordPress en Mailchimp.
-
Vlot Engels spreekt, en gemakkelijk schakelt naar Nederlands en/of Frans. (Duits is een pluspunt!)
Que proposons-nous ?
-
De kans om écht je stempel te drukken binnen een snelgroeiende, internationale scale-up.
-
Veel autonomie, ruimte voor initiatief en vrijheid om te innoveren.
-
Een mensgerichte bedrijfscultuur met platte structuur, open feedback en een informele sfeer (met leuke teamactiviteiten).
-
Een aantrekkelijk salarispakket, inclusief bedrijfswagen en tankkaart, laptop, smartphone, hospitalisatie- en groepsverzekering, en maaltijdcheques.
-
20 wettelijke vakantiedagen + 6 ADV-dagen + 2 extra Biolectric-verlofdagen.
-
Een werkomgeving die inzet op betrokkenheid, eigenaarschap en teamspirit.
-
De voldoening dat je actief bijdraagt aan een groenere toekomst en helpt de landbouw- en energiesector te verduurzamen.
Compétences liées à la fonction
- Analyser un produit, service ou marque
- Analyser un comportement client
- Déterminer le potentiel d'un client ou prospect
- Définir les objectifs d'une campagne promotionnelle
- Sélectionner des canaux de communication
- Sélectionner des projets de campagne
- Concevoir des indicateurs
- Elaborer une stratégie de marketing digital
- Analyser des échanges communautaires en ligne
- Améliorer la conversion
- Cartographier le parcours du client
- Développer des plans d'action pour les différents points de contact
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.