Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende

Tamise

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij het organisatietalent dat wij zoeken? Iemand die graag de spil is van een dynamisch bedrijf en ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt?
Voor een groeiende KMO zijn wij op zoek naar een deeltijdse administratief bediende die ons team komt versterken voor 16 uur per week. Je bent de spin in het web en de vriendelijke stem aan de telefoon.
Deze functie is de perfecte kans om jouw ervaring in administratie en klantcontact in te zetten en verder te ontwikkelen. We bieden een functie met optie vast, zodat je zekerheid hebt voor de toekomst. De startdatum is half november 2025.

Jouw takenpakket:

Als administratief bediende ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en partners. Jouw werk is cruciaal voor een vlekkeloze bedrijfsvoering. Je neemt de volgende taken voor jouw rekening:

  • Onthaal & Communicatie: Je bent het visitekaartje van de firma. Je ontvangt bezoekers en schakelt vlot telefonische oproepen door naar de juiste persoon.
  • Offerte- en Orderverwerking: Je verwerkt binnenkomende offertes, stuurt deze naar de klanten en verwerkt orders in ons systeem Admin2Win. Je vraagt prijzen op bij leveranciers en plaatst bestellingen.
  • Administratie: Je beheert het algemeen klassement, verwerkt inkomende e-mails en post, en zorgt dat alle administratie correct en overzichtelijk is.
  • Logistiek: Je organiseert het transport en de leveringen van afgewerkte producten.

Qui cherchons-nous ?

  • Je beschikt over een A2-diploma of hebt de nodige relevante ervaring die dit niveau evenaart.
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in een klantendienst en weet hoe je vlot en empathisch met klanten omgaat.
  • Je bent zeer communicatief en beschikt over een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent een krak in het werken met MS Office (Outlook, Excel, Word). Kennis van het systeem Admin2Win is een absolute meerwaarde.
  • Je werkt zelfstandig en efficiënt, bent accuraat en durft initiatief te nemen. Je voelt je thuis in een team.

Que proposons-nous ?

  • Een parttime functie van 16 uur per week, met de woensdag als vaste werkdag. De overige 9 uur zijn in overleg in te vullen over twee halve dagen.
  • De mogelijkheid om te starten met een optie vast contract.
  • Een uitdagende en afwisselende job in een professionele werkomgeving.
  • Startdatum half november 2025.

Compétences liées à la fonction

  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Archiver des documents de référence
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969