Enregistrer l'offre
Fonction
Een greep uit jouw takenpakket:
- Je geeft leiding aan een team en zorgt voor de taakverdeling, bezetting, onboarding en (verlof)planning.
- Je organiseert team meetings en zorgt voor duidelijke werkbesprekingen.
- Je fungeert als aanspreekpunt en rolmodel voor je team.
- Je zorgt voor een kwaliteitsrapportage volgens de afspraken met de klant.
- Je voert wekelijkse IPSO-controles uit en draagt proactief bij aan het oplossen van klachten, in samenwerking met de Site Manager.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt ervaring in een leidinggevende rol, bij voorkeur in een operationele of facilitaire omgeving.
- Je hebt een oog voor detail en je kan efficiënt werken, ook onder druk.
- Je hebt kennis van kwaliteitsstandaarden en veiligheidsvoorschriften.
- Je bent communicatief sterk en kunt zowel je team als de klant goed ondersteunen.
- Je hebt een proactieve houding en een passie voor het verbeteren van processen en werkomstandigheden.
- Je spreekt, leest en schrijft vloeiend Nederlands.
- je geraakt op eigen houtje in Kallo, openbaar vervoer is geen optie.
Que proposons-nous ?
- Je werkt voltijds van maandag tot vrijdag in een 37-uren week.
- Je ontvangt een brutoloon van €18,3967 per uur (€ 2950 per maand).
- Je krijgt extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen met tankkaart, een gsm en een laptop.
- Bij je vast contract komt daar nog een groeps- en hospitalisatieverzekering bij.
- Je krijgt de kans om je leiderschapsvaardigheden verder te ontwikkelen.
- Je komt terecht in een prettige werkomgeving met ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
Compétences liées à la fonction
- Identifier les dysfonctionnements (incidents, qualité, ...) et mettre en place ou préconiser les actions préventives, correctives (organisation, moyens, méthodes, ...)
- Suivre et vérifier les éléments d'activité et de gestion administrative du personnel
- Renseigner les supports de suivi d'activité et transmettre les informations au service concerné
- Former du personnel à des procédures, techniques, procédés de production, outils, consignes
- Réaliser des devis et contractualiser des prestations (nettoyage, propreté, services associés, ...) adaptées au besoin d'un client
- Suivre l'état des stocks
- Analyser un poste de travail
- Superviser les prestations de nettoyage de plusieurs sites géographiques
- Evaluer les besoins (prestations, contrats, nombre d'heures, ...) à partir de caractéristiques du lieu et conseiller le client
- Organiser un planning du personnel
- Contrôler la prestation de nettoyage sur site (qualité, horaire, protocoles, ...) et recueillir les réclamations
- Mener les actions de gestion de ressources humaines (recrutement, formation, ...)
- Etablir le cahier des charges du chantier de nettoyage et définir les critères de contrôle (satisfaction, notation de prestation, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.