Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een logistieke onderneming in de Waaslandhaven is Konvert Interim op zoek naar een medewerker voor de facturatiedienst.
Jouw takenpakket:
- Je beheert de mailbox. Je behandelt binnenkomende mails en verzorgt de opvolging ervan.
- Je stelt facturen op; hiervoor haal je je info van lijsten die je uit het interne systeem kan trekken.
- Je biedt ondersteuning op de facturatiedienst voor de operationele diensten die worden geleverd op de zeeschepen en aan de landzijde.
- Je staat steeds in contact met de operationele diensten om een inschatting te kunnen maken van de aard van het werk dat wordt gefactureerd.
- Waar nodig voer je aanpassingen uit aan uitgestuurde facturen en volg je het contact met de klanten nauw op.
- Je komt terecht in het team van finance en facturatie dat bestaat uit 6 collega’s en je rapporteert aan de Finance Manager.
Qui cherchons-nous ?
- Ervaring met facturatie is een troef.
- Je hebt een sterk analytisch vermogen en een stevige administratieve basis.
- Je kan zeer vlot werken met Excel.
- Je werkt zelfstandig, proactief en oplossingsgericht.
- Je beschikt over eigen vervoer om tot in de Waaslandhaven te geraken (Verrebroek).
- Je bent kritisch en hebt een mature persoonlijkheid.
- Je communiceert in het Nederlands op een professioneel niveau, daarnaast druk je je vlot uit in het Engels.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht bij een grote onderneming met leuke collega's.
- Je werkt in glijdende werkuren en je krijgt de optie om 1 dag per week thuis te werken.
- Je krijgt een salarispakket dat naast het brutoloon wordt aangevuld met een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, een jaarlijkse bonus en een laptop.
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.