Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een onderneming in Kallo die zich bezig houdt met de verkoop en verhuur van groot industrieel materiaal is het team van Konvert HR op zoek naar een Service & Aftersales Specialist. In deze rol ben je een belangrijke schakel binnen het serviceteam.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Je biedt administratieve en technische ondersteuning bij het voorbereiden en opmaken van serviceopdrachten.
- Je zorgt dat de juiste onderdelen tijdig besteld en geleverd worden zodat onze techniekers vlot hun interventies kunnen uitvoeren.
- Je controleert de rapporten van uitgevoerde service-interventies en maakt deze klaar voor facturatie.
- Je ondersteunt bij de praktische voorbereidingen voor de installatie en indienststelling van nieuwe toestellen.
- Je assisteert bij de opmaak en opvolging van garantiedossiers, in samenwerking met de servicemanager.
- Je beheert en volgt periodiek de verplichte keuringen, attesten, toegangen en administratieve vereisten op voor zowel de techniekers als hun servicevoertuigen.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent een technisch-administratieve duizendpoot. Je werkt nauwkeurig en klantgericht en weet technische en administratieve taken moeiteloos te combineren.
- Je hebt een stevige technische kennis, dit door opleiding en/of ervaring, of je compenseert dit met een sterke interesse in techniek.
- Je werkt zelfstandig en gestructureerd.
- Je kan goed prioriteiten stellen, werkt georganiseerd en voelt je thuis in een dynamische omgeving.
- Je bent communicatief sterk: je communiceert op een heldere en correcte manier.
- Naast Nederlands kan je je ook vlot uitdrukken in het Engels en het Frans.
- Je hebt zin om elke dag bij te leren en weet hoe belangrijk samenwerking is om tot het beste resultaat te komen.
Que proposons-nous ?
- Je kan rekenen op interne opleidingen en groei. Er wordt stevig geïnvesteerd in jouw ontwikkeling.
- Je krijgt een mooie verloning op basis van jouw kennis en ervaring. Voor meer info, contacteer je Konvert kantoor.
- Je salaris wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals fietslease, bedrijfswagen, smartphone met abonnement, ecocheques, hospitalisatieverzekering en extra vakantiedagen.
- Je komt terecht in een firma met familiale werksfeer.
- Je krijgt de vrijheid om je job uit te voeren op een manier die bij jou past en houden rekening met een flexibel uurrooster.
Compétences liées à la fonction
- Donner des informations
- Réaliser une étude technique et commerciale
- Etablir un devis
- Enregistrer les données d'une commande
- Vérifier les conditions de réalisation d'une commande
- Réaliser le suivi d'une commande
- Traiter les réclamations
- Réaliser un suivi des dossiers clients, fournisseurs
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.