Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een gekende firma in Zwijndrecht zijn we op zoek naar een teamleader met ervaring. In deze functie ben je verantwoordelijke voor het coachen, motiveren en aansturen van medewerkers binnen verschillende sub-teams die aan jou zijn toegewezen. Je zorgt voor een goede werksfeer waar je teamleden samen doelen kunnen nastreven om zo een optimale dienstverlening te kunnen bieden aan onze klanten en eindklanten.
Jouw takenpakket:
- Je geeft leiding aan 20+ personen uit verschillende afdelingen.
- Je zorgt voor een vlotte algemene werking van jouw teams door middel van duidelijke afspraken, planning,…
- Je hebt een snel leervermogen zodat je je snel kan inwerken in verschillende materie om zo de nodige ondersteuning en coaching te kunnen bieden aan je teams.
- Je bezit de nodige mensenkennis om een goede werksfeer te creëren die het mogelijk maakt samen onze doelstellingen te bereiken.
- Je hebt een analytische kant waardoor je soms graag met je neus in data zit om de gepaste rapportering op te bouwen of bestaande rapportering te interpreteren en zo de vooropgestelde doelstellingen (SLA’s, KPI’s, …) op te volgen en te bereiken.
- Dankzij je ervaring en analyses kan je proactief pijnpunten detecteren en verbetervoorstellen aankaarten bij de Service Delivery Manager om die in een latere fase ook uit te werken.
- Je kent de verschillen tussen een front- en backoffice werking en kan je aanpak hierop aanpassen voor de begeleiding van de verschillende sub-teams.
- Je kan je leiderschapsstijl aanpassen aan de verschillende profielen binnen je team.
- Je staat steeds open voor een productieve samenwerking met collega’s.
- Je weet van aanpak met terugkerende taken die bij deze functie horen (bezetting bijhouden, evaluatiegesprekken, 1-2-1, teammeetings, sollicitatiegesprekken, …)
Qui cherchons-nous ?
- Je bent een ervaren teamleader die reeds grote teams heeft gecoacht.
- Je hebt een snel leervermogen.
- Je bent een geboren leider en weet het beste van mensen naar boven te halen.
- Je bent analytisch sterk om je een weg te banen binnen alle data en cijfers.
- Je kan makkelijk switchen tussen een helikopterview en een meer in diepte view van je teams om de juiste prioriteiten te leggen en de nodige next steps te nemen.
- Je bent een krak in mutlitasken en kan een gezonde dosis stress te baas.
- Je hebt een duidelijke en professionele communicatie stijl in het Nederlands en een goede kennis van het Frans. Alle andere talen zijn mooi meegenomen.
- Je zal niet zelf met Franse klanten moeten communiceren maar wel personen coachen die dit wel moeten doen. Je moet hen dus gepast advies kunnen geven.
Que proposons-nous ?
- Het betreft een uitdagende functie met veel evrantwoordelijkheid in een dynamische werkomgeving, waar flexibiliteit en teamwerk primordiaal zijn.
- Je krijgt de kans om zelf met een veelheid aan topics en materie in contact te komen en elke dag bij te leren.
- Je krijgt een degelijke opleiding bij aanvang en verdere training tijdens de werkperiode.
- Ben je voldoende ingewerkt? Dan kan je ook van thuis uit werken. De onderneming zal zelf voorzien in je thuiswerk-plek (laptop, headset, bureaustoel, ...).
- Je ontvangt een competitief salaris (tussen € 4 500 - € 5 000), aangevuld met extralegale voordelen.
- Je ontvangt een vergoeding voor de kosten van het woon-werkverkeer.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.