Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevend en groeiend logistiek bedrijf zoeken wij via Konvert een nauwkeurige en communicatieve Customer Service Officer Transport.
In deze functie werk je nauw samen met de transportplanners en ondersteun je hen bij de dagelijkse organisatie van ritten. Dankzij jouw administratieve nauwkeurigheid en klantgerichte aanpak, verlopen de transportprocessen vlot en efficiënt.
Wat doe je concreet?
- Chauffeurs ondersteunen aan het loket en zorgen dat zij de juiste documenten krijgen.
- Orders van klanten beheren en zorgen voor een correcte opvolging van A tot Z.
- Dagelijks aanwezig zijn op de werkvloer om processen te monitoren en bij te sturen.
- Direct contact onderhouden met klanten en interne teams om een vlotte service te garanderen.
- Je bent backoffice voor de planning.
- Je werkt in 2 ploegen (6u-14u, 14u-22u).
Qui cherchons-nous ?
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent communicatief sterk en schakelt helder en professioneel.
- Je kunt prioriteiten stellen en werkt nauwkeurig en administratief zorgvuldig.
- Je beheerst goed Nederlands en Engels, extra talen zijn een plus.
- Je bent vlot met MS Office en kan goed overweg met de telefoon.
- Je bent enthousiast, leergierig en hebt zin om te groeien.
Que proposons-nous ?
Wat bieden wij jou?
- Een bediendencontract met een marktconform loon.
- Extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques en andere extra’s.
- Een veilige en aangename werkplek waar welzijn centraal staat.
- Een grondige onboarding in onze Academy en regelmatige opleidingen.
- Doorgroeimogelijkheden binnen een groeiend familiebedrijf met een warme sfeer.
- Aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.