Enregistrer l'offre
Fonction
Voor één van onze klanten is Konvert Sint-Amabdsberg op zoek naar een filiaalverantwoordelijke. In deze functie sta je in voor het aansturen van het filiaal. Verder draag je bij tot het behalen van de vooropgestelde commerciële doelen.
De onderneming is actief in de distributie van meubel-, deur- en raambeslag, bevestigingsmaterialen, werfbenodigdheden, gereedschap, persoonlijke beschermingsmiddelen en toegangscontrolesystemen. Met tientallen filialen verspreid over Vlaanderen en meer dan 90 jaar ervaring in de sector, bouwt het bedrijf dagelijks verder aan een sterke toekomst binnen de Retail.
Jouw verantwoordelijkheden:
-
Aansturen en coachen van het volledige team binnen het filiaal
-
Financieel beheer: opvolgen van kassa, budgetten en groeidoelstellingen
-
Commercieel beheer: actieve prospectie, opzetten van acties, opvolgen van offertes
-
Instaan voor een nette en aantrekkelijke winkelpresentatie die bijdraagt aan een positieve klantbeleving
-
Opstellen van een efficiënte personeelsplanning en uitvoeren van administratieve taken, zoals goedkeuring van verlofaanvragen
-
Organiseren van opleidingen voor medewerkers ter ondersteuning van hun professionele ontwikkeling
-
Op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen binnen de Retailsector
-
Afhandelen van klachten en zorgen voor een klantgerichte oplossing
Qui cherchons-nous ?
-
Minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol
-
Minstens 3 jaar relevante ervaring binnen de Retail
-
Productkennis is een pluspunt
-
Commercieel ingesteld en in staat om het filiaal verder te laten groeien
-
Sterke peoplemanager met uitstekende communicatieve vaardigheden
-
Taalvaardigheid: Nederlands – zeer goed
Que proposons-nous ?
-
Voltijdse functie (40u/week): 4 dagen van 9u + zaterdagvoormiddag (8u30–12u30)
-
Hospitalisatieverzekering voor de werknemer
-
Groepsverzekering
-
Maaltijdcheques en ecocheques
-
96 uur betaalde inhaalrust per jaar
-
Collectieve vakantie: 2 weken in de zomer (bouwverlof) en 1 week tijdens kerst- en nieuwjaar
Compétences liées à la fonction
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
- Suivre l'état des stocks
- Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
- Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.