Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Heb je ervaring in facility management en leidinggeven? Dan ben jij misschien de collega die wij zoeken!
Als Facility Manager ben je verantwoordelijk voor het coördineren, aansturen en opvolgen van diverse ondersteunende diensten binnen het facility management.
Jouw taken omvatten:
-
HR: Personeelsbeheer (planning, tiktijden, ziekte, verlof, sancties, sollicitaties, opleidingen, personeelsmeetings, uitzendkrachten, enz.)
-
Finance: Opmaak van pro forma facturen, goedkeuren van aankoopfacturen, beheren van bestelbonnen, materiaalbudget en investeringen
-
HSE: Veiligheidsmeetings bijwonen, veiligheids- en risicoanalyses opstellen en opvolgen, beheren van schaderapporten en incidentmeldingen, ondersteuning bieden bij milieu- en wagenparkbeheer
-
Commercieel: Klantcontact onderhouden (SPOC), contractuele afspraken voorbereiden en opvolgen
-
Operationeel: Supervisie en coaching van een team van 30 medewerkers (routes, takenprogramma’s, evaluaties, kwaliteits- en veiligheidscontroles), bijsturing waar nodig
Qui cherchons-nous ?
-
Opleiding en ervaring:
-
Bachelordiploma of A2-diploma met 5 tot 10 jaar relevante ervaring in de schoonmaaksector
-
Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie
-
-
Vaardigheden:
-
Vlotte communicatie in het Nederlands (spreken, lezen, schrijven); basiskennis Engels voor personeelscontact; kennis van Frans is een pluspunt
-
Grondige kennis van MS Office, met nadruk op Excel
-
Sterke administratieve en communicatieve vaardigheden
-
Organisatorisch sterk en stressbestendig
-
Prioriteiten kunnen stellen en snel schakelen
-
Proactieve en flexibele werkhouding, geen 9-tot-5 mentaliteit
-
-
Werkomgeving:
-
60% op locatie en 40% op kantoor
-
Voorbeeldfunctie voor personeel en klanten
-
Que proposons-nous ?
-
Werkregime: Fulltime (40 uur/week), maandag tot vrijdag, werktijden afhankelijk van de operationele noden en planning.
-
Verloning: Marktconform salaris op basis van ervaring en prestaties.
-
Voordelen:
-
Bedrijfswagen met tankkaart
-
Bedrijfsgsm en abonnement
-
Maaltijdcheques van € 7,00 per gewerkte dag
-
12 ADV-dagen per jaar, bovenop het wettelijk verlof
-
Functiegerelateerde opleidingen
-
Compétences liées à la fonction
- Superviser un site logistique
- Superviser les équipes logistiques
- Suivre des indicateurs de performance
- Concevoir des outils de pilotage
- Optimiser des modes opératoires
- Définir la stratégie logistique d'une structure
- Réaliser une gestion budgétaire
- Contrôler l'application de la réglementation
- Superviser la gestion administrative du personnel
- Mettre en place des actions de gestion de ressources humaines
- Diriger un service, une structure
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.