Enregistrer l'offre
Fonction
Als Teamleader Customer Service geef je dagelijks leiding aan ons Customer Service Team (Control Tower – 3 collega’s). Samen zorgen jullie voor tevreden klanten, soepele processen en een efficiënte afhandeling van orders.
Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:
-
Coachen en ondersteunen van het team bij orderverwerking en klantcontact.
-
Monitoren van alle klantenorders, problemen oplossen en eisen beheren.
-
KPI’s opstellen en communiceren met klanten.
-
Back-up voor het team waar nodig: jij bent de rots in de branding.
-
Relaties opbouwen en onderhouden met klanten, interne teams en externe partijen.
-
Escalaties coördineren voor klanten, douane, planning en warehouse.
-
Bijdragen aan continue verbeteringen via ad hoc projecten.
-
Leiding geven aan digitale initiatieven voor een optimale dienstverlening.
Qui cherchons-nous ?
Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en flexibiliteit zijn jouw tweede natuur. Herken je jezelf in deze punten?
-
Vlotte communicator met probleemoplossend vermogen.
-
Nauwkeurig en een administratieve duizendpoot.
-
Zelfstandig én georganiseerd in je werk.
-
Teamplayer én coach: je motiveert je team en leidt hen naar succes.
-
Ervaring in logistiek en bereid om flexibel te werken.
-
Digitale vaardigheden: je bent thuis in MS Office en werkt vlot met een PC.
-
Beschikbaar vervoer naar onze locatie in Gentse Zeehaven.
-
Zeer goede beheersing van Nederlands en Engels.
Que proposons-nous ?
Stap in een dynamische internationale omgeving en groei met ons mee! Dit krijg je van ons:
-
Een voltijds contract van onbepaalde duur.
-
Marktconform loon met extralegale voordelen (zoals ADV-dagen, maaltijdcheques, verzekeringen en een sociaal abonnement).
-
Interne opleidingen afgestemd op jouw talenten en ambities.
-
Doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf.
-
Een sterke focus op duurzaamheid en groene initiatieven.
-
Deel uitmaken van de DFDS-cultuur: gedrevenheid en teamwork zitten in ons DNA
Compétences liées à la fonction
- Suivre et mettre en place des actions commerciales en lien avec les services concernés (commercial, siège, ...)
- Superviser ou organiser l'activité des équipes logistiques (techniciens, chefs de quai, magasiniers, ...)
- Traiter des dossiers particuliers (litiges, études techniques, suivi de projet logistique, ...) ou superviser leur traitement
- Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
- Mettre en place et faire évoluer les modes d'organisation d'un site (automatisation du stockage, conditionnement, ...)
- Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
- Négocier les contrats de location ou de maintenance d'un parc de matériel et en suivre la réalisation
- Etablir et suivre les éléments du budget d'exploitation d'un ou plusieurs sites
- Superviser la gestion administrative du personnel
- Identifier et mettre en place des actions de gestion de ressources humaines
- Elaborer et faire évoluer des procédures (réception, stockage, ...) et en contrôler l'application
- Superviser la planification de l'exploitation du ou des sites logistiques en fonction de l'activité (flux internes/externes, commandes spécifiques, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.