Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Teamleader customer service

Gand

Temporaire option fixe - Temps Plein

Ouvrier

Fonction

Als Teamleader Customer Service geef je dagelijks leiding aan ons Customer Service Team (Control Tower – 3 collega’s). Samen zorgen jullie voor tevreden klanten, soepele processen en een efficiënte afhandeling van orders.

Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:

  • Coachen en ondersteunen van het team bij orderverwerking en klantcontact.

  • Monitoren van alle klantenorders, problemen oplossen en eisen beheren.

  • KPI’s opstellen en communiceren met klanten.

  • Back-up voor het team waar nodig: jij bent de rots in de branding.

  • Relaties opbouwen en onderhouden met klanten, interne teams en externe partijen.

  • Escalaties coördineren voor klanten, douane, planning en warehouse.

  • Bijdragen aan continue verbeteringen via ad hoc projecten.

  • Leiding geven aan digitale initiatieven voor een optimale dienstverlening.

Qui cherchons-nous ?

Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en flexibiliteit zijn jouw tweede natuur. Herken je jezelf in deze punten?

  • Vlotte communicator met probleemoplossend vermogen.

  • Nauwkeurig en een administratieve duizendpoot.

  • Zelfstandig én georganiseerd in je werk.

  • Teamplayer én coach: je motiveert je team en leidt hen naar succes.

  • Ervaring in logistiek en bereid om flexibel te werken.

  • Digitale vaardigheden: je bent thuis in MS Office en werkt vlot met een PC.

  • Beschikbaar vervoer naar onze locatie in Gentse Zeehaven.

  • Zeer goede beheersing van Nederlands en Engels.

Que proposons-nous ?

Stap in een dynamische internationale omgeving en groei met ons mee! Dit krijg je van ons:

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.

  • Marktconform loon met extralegale voordelen (zoals ADV-dagen, maaltijdcheques, verzekeringen en een sociaal abonnement).

  • Interne opleidingen afgestemd op jouw talenten en ambities.

  • Doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf.

  • Een sterke focus op duurzaamheid en groene initiatieven.

  • Deel uitmaken van de DFDS-cultuur: gedrevenheid en teamwork zitten in ons DNA

Compétences liées à la fonction

  • Suivre et mettre en place des actions commerciales en lien avec les services concernés (commercial, siège, ...)
  • Superviser ou organiser l'activité des équipes logistiques (techniciens, chefs de quai, magasiniers, ...)
  • Traiter des dossiers particuliers (litiges, études techniques, suivi de projet logistique, ...) ou superviser leur traitement
  • Suivre et analyser les données d'activité du service ou de la structure et proposer des axes d'évolution
  • Mettre en place et faire évoluer les modes d'organisation d'un site (automatisation du stockage, conditionnement, ...)
  • Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
  • Négocier les contrats de location ou de maintenance d'un parc de matériel et en suivre la réalisation
  • Etablir et suivre les éléments du budget d'exploitation d'un ou plusieurs sites
  • Superviser la gestion administrative du personnel
  • Identifier et mettre en place des actions de gestion de ressources humaines
  • Elaborer et faire évoluer des procédures (réception, stockage, ...) et en contrôler l'application
  • Superviser la planification de l'exploitation du ou des sites logistiques en fonction de l'activité (flux internes/externes, commandes spécifiques, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969