Enregistrer l'offre
Fonction
Je staat garant voor een vlekkeloze administratieve afhandeling van alle processen binnen het bedrijf.
We zijn voor een houtbedrijf in regio Geraadsbergen op zoek naar een stock input-bediende.
Qui cherchons-nous ?
- Een eerste administratieve ervaring
- Goede kennis MS Office + je bent zeer goed met cijfers: een echte wiskundeknobbel
- Bij voorkeur heb je ervaring met draaitabellen (dit kan eventueel ook aangeleerd worden)
- Zelfstandig en autonoom werken
- Teamplayer
- Prioriteiten stellen
- Organisatorisch sterk
- Correct en punctueel
- Vlot drietalig: Nederlands- Engels-Frans
Lijkt deze vacature iets voor jou? Solliciteer online of stuur ons je CV door naar oudenaarde.interim@konvert.be
Que proposons-nous ?
Aanbod:
- Wij bieden je een uitdagende functie in een stabiel en vernieuwend bedrijf.
- Loon volgens barema.
- De kans om je zelf verder te ontwikkelen.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.