Enregistrer l'offre
Fonction
Jouw taken zullen onder andere het volgende omvatten:
-
Business Development:
- Het identificeren en nastreven van nieuwe zakelijke kansen binnen de regio Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
- Het ontwikkelen en uitvoeren van strategische plannen om nieuwe markten te betreden en het klantenbestand uit te breiden.
- Het opbouwen en onderhouden van relaties met distributeurs en wederverkopers om de producten van onze klant te promoten.
-
Account Management:
- Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor accounts in de regio.
- Het monitoren van klanttevredenheid en zorgen voor een tijdige oplossing van klantproblemen.
- Het ontwikkelen van op maat gemaakte oplossingen en voorstellen die aansluiten bij de specifieke behoeften van de klanten.
-
Sales en Omzetgroei:
- Het behalen en overtreffen van kwartaal- en jaarlijkse verkoopdoelen.
- Het bevorderen van omzetgroei door gerichte initiatieven.
- Het analyseren van markttrends en de activiteiten van concurrenten om groeikansen te identificeren.
Interesse? Solliciteer online!
Qui cherchons-nous ?
Wat verwacht onze klant van jou?
- Bachelor in Bedrijfsmanagement, Marketing, of een verwant vakgebied.
- Vloeiende kennis Engels.
- Uitstekende onderhandelings- en presentatievaardigheden.
- Gevestigd in België.
- Bereidheid om uitgebreid te reizen binnen de regio Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland
Que proposons-nous ?
Wat kan de klant jou aanbieden?
Een gevarieerde baan binnen een jong en dynamisch team met een leuke werksfeer.
Onze kleine structuur stelt je in staat om je onderdeel van het bedrijf te voelen en verantwoordelijkheid te dragen voor het succes ervan.
Alle voordelen van een platte organisatiestructuur met sterke financiële steun van het hoofdkantoor in de VS.
Compétences liées à la fonction
- Etablir les documents de synthèse (rapport de gestion, ...) et les rapports de performance (taux de rendement, ...) pour les clients du portefeuille géré
- Définir une stratégie commerciale
- Suivre et développer un réseau d'apporteurs d'affaires (notaires, avocats, ...)
- Proposer les services (gestion sous mandat, recouvrement de créance, ...), les produits adaptés à la gestion des comptes de la structure
- Rendre décision sur les demandes de crédit en fonction de l'analyse du dossier client et du montant de délégation
- Analyser les causes des découverts, des mouvements de trésorerie, ... des comptes clients et déterminer des mesures correctives
- Développer un portefeuille de clients/prospects
- Préparer les entretiens commerciaux clients/prospects (consultation de dossiers clients, ...)
- Représenter la structure auprès d'instances de décision (conseil d'administration, ...) ou lors d'évènements (salons professionnels, ...)
- Identifier les besoins du client/prospect en fonction de sa situation financière et présenter l'offre commerciale globale de la banque
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.