Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf in Horebeke, zijn we op zoek naar een front desk officer.
Je takenpakket:
- Je bent verantwoordelijk voor het kloppend hart van het bedrijf.
- Je behandelt alle inkomende calls van de klanten.
- Je helpt de klanten bij vragen, zowel telefonisch als per mail.
- Je staat in voor het inputten van de bestellingen.
- Je coördineert en informeert over de correcte levertijden.
- Je werkt nauw samen met je collega's van zowel binnen- als buitendienst.
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de chauffeurs.
Interesse? Solliciteer online!
Qui cherchons-nous ?
Wat de werkgever van jou verwacht?
- Je kan vlot werken met verschillende office programma's.
- Je hebt een zeer goede kennis Nederlands, je hebt geen schrik om een woordje Frans of Engels te spreken.
- Je denkt helder in stresssituaties en kan prioriteiten stellen.
- Je begrijpt als geen ander de noden van een KMO en houdt van de familiale, laagdrempelige aanpak die hierbij komt kijken.
- 2x/maand doe je op zaterdagvoormiddag permanentie.
Que proposons-nous ?
Wat mag je van de werkgever verwachten?
- Je komt terecht in een groeiend bedrijf.
- Een aantrekkelijke verloning naar ervaring.
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques,...
- Een functie met doorgroeimogelijkheden.
- Je werkt fulltime in een aantrekkelijk uurrooster met een vrije namiddag naar keuze (niet mogelijk op woensdag en vrijdag).
Compétences liées à la fonction
- Donner des informations
- Distribuer du matériel promotionnel
- Effectuer des tâches administratives
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.