Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Front Desk Officer

Horebeke

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een bedrijf in Horebeke, zijn we op zoek naar een front desk officer.

Je takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor het kloppend hart van het bedrijf.
  • Je behandelt alle inkomende calls van de klanten.
  • Je helpt de klanten bij vragen, zowel telefonisch als per mail.
  • Je staat in voor het inputten van de bestellingen.
  • Je coördineert en informeert over de correcte levertijden.
  • Je werkt nauw samen met je collega's van zowel binnen- als buitendienst.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de chauffeurs.

Interesse? Solliciteer online!

Qui cherchons-nous ?

Wat de werkgever van jou verwacht?

  • Je kan vlot werken met verschillende office programma's.
  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands, je hebt geen schrik om een woordje Frans of Engels te spreken.
  • Je denkt helder in stresssituaties en kan prioriteiten stellen.
  • Je begrijpt als geen ander de noden van een KMO en houdt van de familiale, laagdrempelige aanpak die hierbij komt kijken.
  • 2x/maand doe je op zaterdagvoormiddag permanentie.

Que proposons-nous ?

Wat mag je van de werkgever verwachten?

  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf.
  • Een aantrekkelijke verloning naar ervaring.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques,...
  • Een functie met doorgroeimogelijkheden.
  • Je werkt fulltime in een aantrekkelijk uurrooster met een vrije namiddag naar keuze (niet mogelijk op woensdag en vrijdag).

Compétences liées à la fonction

  • Donner des informations
  • Distribuer du matériel promotionnel
  • Effectuer des tâches administratives
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969