Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij administratief sterk, klantgericht en heb je een passie voor logistiek? Voor een groeiende logistieke speler in Evergem zijn we op zoek naar een enthousiaste Customer Service Medewerker om het team te versterken!
Als Customer Service Medewerker ben jij een cruciale schakel in het vlot laten verlopen van onze logistieke processen. Je werkt nauw samen met collega’s en staat onder begeleiding van de Site Manager. Je zorgt ervoor dat zowel klanten als chauffeurs op een correcte en professionele manier verder geholpen worden.
Je verantwoordelijkheden:
-
Beheer van klantendossiers van A tot Z
-
Opvolging van inkomende en uitgaande zendingen
-
Opmaken van facturen en algemene administratieve ondersteuning
-
Aanspreekpunt voor chauffeurs aan het loket
-
Nauw samenwerken met verschillende interne afdelingen
-
Correct toepassen van reglementering m.b.t. goederenbehandeling en ladingzekering
Qui cherchons-nous ?
-
Bachelor denkniveau of gelijkwaardige ervaring binnen de logistiek of warehousing
-
Sterke administratieve skills en oog voor detail
-
Ervaring met CMR-documenten, SAP en facturatie is een troef
-
Basiskennis van ADR, IMDG en IATA is een pluspunt
-
Kennis van douaneformaliteiten is mooi meegenomen
-
Je bent stressbestendig, klantgericht en houdt van afwisseling
-
Vlotte beheersing van MS Office – ervaring met TRIS is een plus
Que proposons-nous ?
-
Een boeiende functie in een levendige, operationele werkomgeving
-
Een bedrijf waar collegialiteit en familiale waarden centraal staan
-
Degelijke opleiding en ondersteuning bij opstart
-
Een marktconform salaris afgestemd op jouw ervaring en competenties
-
Werkzekerheid binnen een stabiele en groeiende logistieke groep
Klaar om jouw administratieve talent en klantgerichtheid in te zetten binnen een boeiende logistieke context? Solliciteer vandaag nog en word deel van een dynamisch en hecht team.
Compétences liées à la fonction
- Concevoir les indicateurs de performance du service, analyser les résultats et mettre en place des ajustements
- Proposer des solutions en réponse aux réclamations de la clientèle ou transmettre le dossier au service contentieux, logistique, ...
- Renseigner les supports de suivi d'activité, réaliser le bilan annuel d'activité et proposer des axes d'évolution
- Elaborer ou participer à l'élaboration de la stratégie relation clientèle et déterminer les plans d'actions annuels et les objectifs du service
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Elaborer ou faire évoluer les procédures qualité du service clientèle et en contrôler l'application
- Recueillir les remarques de la clientèle et les transmettre au service de production, marketing, recherche, développement, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.