Enregistrer l'offre
Fonction
In deze veelzijdige rol ben je de schakel tussen de operationele activiteiten en de boekhouding. Je zorgt voor een correcte administratieve verwerking en een vlotte flow van facturatie en boekhoudtaken.
-
Voorbereiden en opmaken van verkoopfacturen op basis van transportdocumenten.
-
Opvolgen van debiteuren en betalingen, inclusief contact met klanten bij achterstanden.
-
Mee opstellen van KPI-rapporteringen voor klanten.
-
Inboeken van leveranciers- en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.
-
Controleren en verwerken van facturen van onderaannemers.
Qui cherchons-nous ?
-
Beschikt over een diploma in een administratieve of boekhoudkundige richting, of gelijkwaardig door ervaring.
-
Is nauwkeurig, cijfermatig sterk en administratief georganiseerd.
-
Kan zelfstandig werken, maar functioneert ook goed in teamverband.
-
Is communicatief vaardig en werkt oplossingsgericht.
Que proposons-nous ?
-
Een voltijds contract van onbepaalde duur in een moderne werkomgeving.
-
Marktconform salaris aangevuld met:
-
Maaltijdcheques van €8
-
Ecocheques
-
Hospitalisatieverzekering
-
-
20 wettelijke verlofdagen, 6 betaalde ADV-dagen en 4 sectorale verlofdagen (waarvan 1 na een jaar dienst).
Compétences liées à la fonction
- Paramétrer un système d'information comptable
- Contrôler la régularité des états financiers
- Développer leur propre expertise
- Préparer les éléments constitutifs des payes, de la facturation et des mandatements
- Procéder à la codification et à la saisie des factures, des mandats, des titres et effectuer le rapprochement bancaire
- Procéder au calcul des commissions de performances, au contrôle et à la justification des résultats commerciaux
- Réaliser le suivi de la trésorerie et en valider la fiabilité
- Etablir et effectuer les déclarations fiscales et sociales légales
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.