Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Administratief medewerker planning

Zele

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

De administratief medewerker planning is verantwoordelijk voor:

  • Het opstellen en bijsturen van de dagelijkse planning, waarbij rekening wordt gehouden met wijzigingen en onvoorziene omstandigheden.
  • De voorbereiding en opvolging van werfdocumenten.
  • Heldere en efficiënte communicatie met medewerkers, klanten en chauffeurs, zowel telefonisch als per e-mail.
  • Het beheer en de opvolging van afvalstromen, van ontvangst tot verwerking.
  • De controle van de stockage, zowel fysiek als administratief.
  • Op termijn, het uitvoeren van verplichte afvalmeldingen (per kwartaal of halfjaarlijks).

Qui cherchons-nous ?

Vereisten:
✔️ Goede kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook).
✔️ Vlotte beheersing van het Nederlands, zowel gesproken als geschreven.
✔️ Geen moeite met het spreken en schrijven van Frans en Engels.

Pluspunten (geen must):
➝ Ervaring met planning en/of logistiek.
➝ Basiskennis van ISO-normen.
➝ Affiniteit met afvalbeheer of milieuregels.

Que proposons-nous ?

  • Een afwisselende functie binnen een uitdagende en dynamische werkomgeving.
  • Een collegiaal team waarin samenwerking en eigen initiatief worden gewaardeerd.
  • De mogelijkheid om mee te denken over efficiëntere structuren en processen.
  • Een marktconform salaris aangevuld met extra voordelen, waaronder een groepsverzekering, DKV-hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en benefits@work.
  • Een werkrooster met afwisselende uren: de ene week van 6:00 tot 15:00 en de andere week van 9:00 tot 18:00.

Compétences liées à la fonction

  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969