Sales

Enregistrer l'offre

Baliemedewerker dienst na verkoop

Evergem

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

✨ Vacature: Baliemedewerker

Als baliemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten 👋. Je helpt hen vriendelijk verder met vragen, geeft correcte informatie en zorgt dat herstellingen vlot en professioneel worden opgevolgd – aan de balie, per mail én telefonisch 📞💬. Daarnaast ondersteun je je collega’s met diverse administratieve taken.

🛠️ Takenpakket

  • ✍️ Opstellen van bestekken (herstellingen ontvangen en registreren)

  • 🔄 Up-to-date houden van de status van herstellingen (binnen, in behandeling, klaar)

  • 📋 Duidelijk noteren van de reden van herstelling voor de techniekers

  • 👀 Uitvoeren van basiscontroles (visuele inspectie, serienummer, staat, …)

  • 📑 Administratieve afhandeling van herstellingen

  • 💳 Afrekenen en hersteld toestel meegeven met de klant

Qui cherchons-nous ?

 
 
  • 😊 Enthousiast, correct, klantgericht en een echte teamspeler

  • 🧠 Commercieel ingesteld en stressbestendig

  • 🧾 Basiskennis van kassawerk en logistieke processen (verzendingen, bestek…)

  • ⭐ Pluspunten: technische kennis en ervaring met Odoo

  • 📅 Werken op zaterdag vormt voor jou geen probleem

Que proposons-nous ?

  • 💼 Een stabiele job binnen een groeiend, familiaal bedrijf

  • 🎓 Interne opleiding en ondersteuning

  • 💶 Marktconforme verloning

  • 🎉 Fijne werksfeer

  • ⏱️ 38-urenweek, gespreid over 5 dagen

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les marchandises, les produits et contrôler la conformité de la livraison
  • Informer les clients sur les modalités de location (conditions contractuelles, caution, ...) de matériels de bricolage (tronçonneuse, bétonnière, ponceuse, ...) et établir les contrats
  • S'occuper de la caisse
  • Effectuer la vente de produits : Outillage/Droguerie/Quincaillerie
  • Renseigner le client sur les services complémentaires à la vente (remise, livraison, crédit gratuit, carte de fidélité, ...)
  • Préparer la mise en rayon des produits, des articles (étiquetage, antivol, balisage, ...) et les installer en magasin ou sur un stand
  • Effectuer le rangement et l'approvisionnement des rayons, de la réserve (réassort, retrait des produits défectueux, ...)
  • Suivre l'état des stocks
  • Accueillir le client, identifier ses besoins et le conseiller sur les produits et services
  • Encaisser le montant d'une vente
  • Effectuer les opérations de service après-vente (échange, retour fournisseur, remboursement, envoi en réparation, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969