Enregistrer l'offre
Fonction
Vacature: Administratief Bediende (Aankoop)
Ben jij commercieel ingesteld en zijn aankoopsgesprekken jouw tweede natuur?
Als aankoopbediende ben jij verantwoordelijk voor de aankoopstrategie van hun verschillende vestigingen.
Je werkt deze uit, volgt ze op en optimaliseert ze.
Jouw takenpakket:
✅ Je bepaalt het volledige assortiment van de drie vestigingen
✅ Je bezoekt beurzen om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends
✅ Je zorgt voor de intekening en schappenplannen van onze winkels
✅ Je creëert de optimale klantbeleving door de customer journey in kaart te brengen
✅ Je stuurt de winkelverantwoordelijken aan
✅ Je bent verantwoordelijk voor de aankoopadministratie
✅ Je beheert openstaande aankooporders en voorraadbeheer
✅ Dit takenpakket kan variëren naargelang de drukte
Qui cherchons-nous ?
🔹 Je hebt een sterk gevoel voor structuur en administratieve vaardigheden
🔹 Je bent sociaal en functioneert goed in een dynamische omgeving
🔹 Je bent assertief, staat stevig in je schoenen en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
🔹 Je hebt een goed analytisch vermogen
🔹 Relevante werkervaring is een plus, maar geen must! Heb je extra troeven? Vermeld ze zeker in je sollicitatie!
Que proposons-nous ?
📄 Contract van (on)bepaalde duur (na een positieve interim-periode) en een degelijke opleiding
🎓 Een aangename werksfeer met veel leermogelijkheden
🏢 Een stabiele onderneming met een aantrekkelijk loon binnen de sector
🚗 Een bedrijfswagen met tankkaart
🍽️ Maaltijdcheques van €7,50 na 1 jaar dienst
📆 Onmiddellijke indiensttreding (rekening houdend met je beschikbaarheid en opzegtermijn)
💰 Eindejaarspremie en vakantiegeld
🌱 Ecocheques
🛍️ 20% personeelskorting in onze winkel
🔥 Een warm welkom!
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.