Enregistrer l'offre
Fonction
Assistent Winkelmanager – Jouw enthousiasme maakt het verschil! 💪🌟
Wat ga je doen?
🔥Ben jij een geboren leider met een passie voor retail? Dan zoeken wij jou!
Jouw taken:
✅ Je stimuleert en stuurt medewerkers op een enthousiaste manier aan.
✅ Je zorgt dat deadlines gehaald worden met het team.
✅ Deskundig advies geven aan klanten en medewerkers.
✅ Medewerkers begeleiden, evalueren en procedures opvolgen.
✅ De winkelwerking optimaliseren en cijfers van de vestiging monitoren.
✅ Doelstellingen behalen met een oplossingsgerichte visie.
Qui cherchons-nous ?
✅ Analytisch, flexibel en stressbestendig.
✅ Een bron van inspiratie en motivatie voor het team.
✅ Oog voor detail en organisatorisch sterk.
✅ Affiniteit met retail en seizoensgebonden producten.
✅ Bereid om te werken in het weekend en op drukke feestdagen.
Que proposons-nous ?
💪 Voltijds bediendecontract (on)bepaalde duur.
💶 Aantrekkelijk loon met extra legale voordelen.
🍴 Maaltijdcheques van €7,50 na 1 jaar dienst.
🌿 Werken in een groene omgeving met een aangename werksfeer.
📚 Degelijke opleiding binnen het bedrijf.
🔄 Afwisselend en zelfstandig werk in een dynamisch, groeiend bedrijf.
🎁 Eindejaarspremie, vakantiegeld en ecocheques.
🛍️ 20% personeelskorting in onze winkel.
🤗 Een warm welkom vanaf dag één!
Klaar om het beste uit jezelf en je team te halen?
🚀Solliciteer nu en stuur je cv naar eeklo.interim@konvert.be
Compétences liées à la fonction
- Organiser et suivre l'activité de l'équipe de vente et lui apporter un appui technique
- Suivre le budget des actions commerciales
- Déterminer les objectifs de stratégie de vente de son secteur
- Mener les actions de gestion de ressources humaines (recrutement, formation, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.