Production

Enregistrer l'offre

Senior Teamlead Customer Service

Zulte

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als Senior Customer Service Medewerker / Teamleader ben je verantwoordelijk voor een vlotte klantenervaring, het aansturen van het team en het optimaliseren van processen:

  • 📦 Dagelijkse verwerking van klantorders in SAP: beschikbaarheid controle, prijscontrole, coördinatie met het magazijn en opvolging van verzending
  • 📞 Eerste aanspreekpunt voor klanten: vragen over beschikbaarheid, leveringstermijnen, producten en diensten
  • 🛠️ Behandeling van klachten en zoeken naar passende oplossingen in samenwerking met interne collega’s
  • 👥 Coördinatie en ondersteuning van het customer service team
  • 📊 Rapportering en analyse van prestaties en klanttevredenheid
  • 🔄 Procesverbetering en implementatie van efficiëntiewijzigingen
  • 🧭 Mentoring en coaching van collega’s binnen het team

Qui cherchons-nous ?

  • 🌍 Een nieuwe uitdaging in een mensgerichte organisatie binnen een internationaal topbedrijf (Top Employer Global – 10 jaar op rij)
  • 🤝 Een verantwoordelijke functie in een dynamisch team, met ruimte voor persoonlijke ontwikkelingopleidingen en groei naar leidinggevende rollen
  • 💰 Een aantrekkelijk salarispakket, afgestemd op jouw ervaring, inclusief:
    • 🍽️ Maaltijdcheques
    • 🌱 Ecocheques
    • 🛡️ Groepsverzekering
    • 🏥 Hospitalisatieverzekering voor jou en je gezinsleden

Que proposons-nous ?

  • 🎓 Bachelor in verkoopadministratie of gelijkwaardig door ervaring
  • 🏭 Ervaring in klantenservice binnen een industriële omgeving of bouwmaterialendistributie
  • 💻 Goede kennis van SAP
  • 🗣️ Sterke communicatieve vaardigheden, zowel intern als extern
  • 🚀 Leiderschapscapaciteiten en ervaring in het aansturen van een team
  • 🧩 Analytisch ingesteld, gestructureerd en oplossingsgericht
  • 🔍 Proactief in het signaleren van knelpunten en het aanreiken van verbeteringen
  • Nederlands en Frans spreek je vloeiend! 

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969