Enregistrer l'offre
Fonction
- Vertalen van de productieplanning naar een dagelijkse inpakplanning voor een optimale bezetting van de inpaklijnen.
- Organiseren van de inpakafdeling zodat de lijnen efficiënt functioneren en goed afgestemd zijn op productie.
- Opleiden, coachen, beoordelen en bijsturen van medewerkers.
- Formuleren van verbeteringsvoorstellen om de inpakoutput te verhogen.
- Zorgen voor vlotte communicatie binnen de afdeling en met andere afdelingen op plantniveau.
- Toezien op naleving van veiligheids-, hygiëne- en kwaliteitsvoorschriften en gepast optreden bij afwijkingen.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de plant manager.
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een Masterdiploma en een relevante ervaring als afdelingsverantwoordelijke, bij voorkeur in de verpakking van voeding.
- Je denkt zowel strategisch als analytisch.
- Je beschikt over sterke people skills om je team te coachen en motiveren.
- Je bent organisatorisch sterk en communiceert vlot.
- Je bent een gedreven en enthousiaste collega en een inspirerende leider.
- Je bent vlot met MS Office en leert snel nieuwe software aan.
- Je drukt je professioneel uit in het Nederlands en Frans.
- Je bent flexibel bereikbaar, gezien onze volcontinue werking.
Que proposons-nous ?
Wij bieden jou een uitdagende functie binnen een solide en dynamisch bedrijf met een sterk familiaal karakter. Je krijgt:
- Een competitieve verloning
- Een gevarieerde job met veel autonomie
- Een toffe werksfeer
- Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden in lijn met onze ambitieuze toekomstvisie
Compétences liées à la fonction
- Analyser le marché des produits, les besoins des consommateurs et de la concurrence
- Concevoir le plan média de mise sur le marché du produit ou de la gamme et les supports de promotion (fiche technique, argumentaire de vente, catalogue, ...)
- Apporter un appui technique au réseau commercial sur le produit ou la gamme (caractéristiques techniques, innovation, ...)
- Définir les caractéristiques de nouveaux produits, l'adaptation de produits existants
- Etablir les modalités de fabrication des produits selon les impératifs de production
- Consulter et sélectionner les fournisseurs, les sous-traitants, les prestataires
- Réaliser le plan marketing du produit ou de la gamme après élaboration du cahier des charges technique
- Analyser les parts de marché, ventes, marges bénéficiaires du produit ou de la gamme et proposer des ajustements (opérations de promotion, alignement sur la concurrence, ...)
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.