Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bouwbedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een Administratief medewerker voor de administratieve papierwinkel op de werf. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de opmaak en opvolging van diverse administratieve documenten mbt tot veiligheid en vergunningen.
Jouw takenpakket:
-
Opmaak en indiening van alle noodzakelijke vergunningen
-
Voorbereiden en beheren van planningsdocumenten
-
Ondersteuning bij opmaak van veiligheidsdocumenten
-
Nauwe samenwerking met projectleiders en externe partners
-
Administratieve ondersteuning waar nodig op de site
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een sterke administratieve achtergrond
- Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig
- Je bent flexibel en communicatief vaardig
- Ervaring met vergunningsaanvragen of veiligheidsdocumenten is een pluspunt
- Kan vlot met de pc overweg
- Je hebt een goeie kennis van het Nederlands
Que proposons-nous ?
-
Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een dynamische werkomgeving
-
Een voltijds contract met marktconform loon
- Tijdelijke functie van 06/10/2025-15/12/2025
-
De kans om mee te werken aan belangrijke projecten op de site
-
Een collegiale sfeer met ruimte voor initiatief en groei
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Archiver des documents de référence
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.