Bâtiment

Enregistrer l'offre

Administratieve duizendpoot bouwsector

Furnes

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een bouwbedrijf in regio Langemark zijn wij op zoek naar een sterk administratief profiel. Je ondersteunt de dagelijkse werking van het bedrijf door het coördineren van administratieve en planningsactiviteiten. In deze rol fungeer je als schakel tussen verschillende afdelingen en zorg je voor een vlotte communicatie en samenwerking binnen het team. Je werkt nauw samen met collega’s op de werkvloer en het kantoor, en hebt regelmatig contact met interne teams én externe partners. Flexibiliteit, organisatorisch inzicht en sterke communicatieve vaardigheden zijn essentieel om deze rol succesvol te vervullen.

Qui cherchons-nous ?

Jouw takenpakket:

  • Verwerken van bestellingen.
  • Overleg met medewerkers op de werkvloer.
  • Communicatie met klanten, het onderhouden van klantencontact en inplannen van afspraken.
  • Opstellen en beheren van de werfplanning.
  • Onthaal van nieuwe medewerkers en klanten.
  • Voorbereiden van werven en controleren van benodigde materialen.
  • Administratieve voorbereiding en planning van projecten.
  • Uitvoeren van nacalculatie en facturatie van uitgevoerde werken.
  • Aanvragen van premies en subsidies.
  • Beheer van inkomende en uitgaande correspondentie.
  • Agendabeheer van de werfleider.
  • Uitvoeren van diverse administratieve taken.
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands en een basiskennis van het Frans. Intern is de kans aanwezig om de taal verder aangeleerd te krijgen.
  • Je bent in de aanvangsfase van jouw tewerkstelling bereid om jou tot Veurne te begeven voor de nodige opleiding m.b.t. de job.
  • Voltijdse tewerkstelling.

Que proposons-nous ?

  • Je wordt deel van een dynamisch en open-minded bedrijf met een cultuur van openheid en 360° feedback.
  • Een inspirerende bedrijfsvisie waarin jouw ideeën en inbreng rond verandering en verbetering gewaardeerd worden.
  • Jaarlijkse opleidingen op maat, afgestemd op jouw leertempo.
  • Leuke teambuildings en een sfeervol nieuwjaarsfeest met partner.
  • Elk jaar een festivalervaring (vb: Rammstein – highlight).
  • Extralegale voordelen (vb. maaltijdcheques, groepsverzekering,eindejaarspremie)
  • Flexibele regeling voor overuren met mogelijkheid tot recuperatie.
    Afwisselend werkschema:
    Week 1: 7 tot 15.30.
    Week 2: 8.30 tot 17 uur.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969