Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant gespecialiseerd in aluminium schrijnwerk regio Zottegem, zijn wij opzoek naar een algemeen administratief bediende met kennis van het boekhouden. Je zal instaan voor de boekhoudkundige taken van het bedrijf en ondersteund de zaakvoerder bij waar nodig als het gaat over het bijhouden van administratieve zaken.
Als administratief bediende sta je in voor een dagelijkse administratieve ondersteuning
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en leveranciers
- Je houdt de mailbox op orde
- Opmaken van facturen, bestellingen, offerte opmaak
- Je kan juist klasseren en archiveren
- Je bent goed met cijfers
- Je kan zelfstandig werken
- Je gaat nauwkeurig te werk
Qui cherchons-nous ?
- Een administratieve achtergrond is aangewezen, doch gemotiveerde juniorprofielen komen eveneens in aanmerking.
- Je kan vlot overweg met MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Je omschrijft jezelf als iemand die nauwkeurig kan werken en iemand die staat voor een transparante communicatie.
- Je spreekt en begrijp goed Nederlands, andere talen zijn een meerwaarde
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een succesvolle KMO waarbij je de kans krijgt om autonoom te werken.
- Loon volgens ervaring
- Ecocheques
- Maaltijdcheques
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.