Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant te Aalter, werkzaam in de industriebouw, zijn we op zoek naar een ervaren commerciële projectleider industriebouw. Heb je zin in een uitdagende leidinggevende functie? Dan is dit voor jou!
Jouw functie:
- Je staat in voor de verkoop van industriële bouwprojecten aan bestaande en nieuwe klanten, samen met collega's. Je bent dus een belangrijke schakel in de verdere groei van het bedrijf.
- Je doet je best om de behoeften en prioriteiten van de bouwheer zo goed mogelijk te begrijpen om zo een op maat gesneden voorstel uit te kunnen werken. Je verkoopt eerder een 'oplossing' dan een 'product'.
- Je staat in voor de aansturing van calculators en werkt nauw met hen samen, zodat de offertes zo veel mogelijk aansluiten bij de wensen van de bouwheer.
- Je zoekt actief naar technische optimalisaties en je houdt steeds onze concurrentiepositie voor ogen.
- Je overlegt met de directie de marges per dossier.
- je stelt de uitgewerkte offertes voor aan de bouwheer, je voert de onderhandelingen hierover en sluit het contract zelf af.
- Je houdt toezicht op de lopende offertes en zorgt zo dat je op de gepaste momenten aan tafel zit bij de klant.
- Je zorgt voor voldoende contact met de architecten en bouwpromotoren en zorgt voor de uitbouw van het netwerk.
- Je bent tijdig op de hoogte van nieuwe marktontwikkelingen en opportuniteiten.
Qui cherchons-nous ?
Jouw profiel:
- Je hebt een diploma in een bouwkundige richting of evenaart dit door ervaring.
- Je hebt een eerste commerciële ervaring in een B2B omgeving, bij voorkeur in industriebouw.
- Je weet de behoefte van de klant correct te analyseren en te interpreteren.
- Je bent gedreven, resultaatgericht en je kan tegen een stootje.
- Je bent verbaal sterk en je kan deals afsluiten.
- Je bent een teamplayer.
Que proposons-nous ?
Wat biedt de klant:
- Een zeer boeiende functie met véél afwisseling en verantwoordelijkheid in een bedrijf die financieel stabiel is en ambitieus.
- Je werkt samen met een dynamische groep van medewerkers, die je graag ondersteunen.
- Veel kans op bijkomende opleidingen!
- Je krijgt de nodige software en tools om je taak zo goed mogelijk uit te voeren.
- Je krijgt een aantrekkelijk salarispakket (inclusief bedrijfswagen, gsm, laptop), aangevuld met extralegale voordelen ( 32 vakantiedagen, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, groepsverzekering, fietsplan) in verhouding tot je opleiding, kennis en ervaring.)
- Er is een mogelijkheid tot een zelfstandig statuut.
- Vast contract na positieve interimperiode.
- Veel vrijheid en zelfstandigheid in de functie.
Compétences liées à la fonction
- Etablir un plan local d'urbanisme d'une commune
- Elaborer ou participer à l'élaboration du projet de développement local et apporter un appui aux partenaires institutionnels
- Concevoir le plan d'action du projet de développement et le mettre en place par la communication interne et externe, la coordination du réseau de partenaires
- Evaluer le projet de développement, identifier de nouveaux axes d'intervention et les présenter aux acteurs locaux
- Communiquer et échanger des informations sur les stratégies de développement local lors de rencontres professionnelles
- Définir ou participer à la définition de la stratégie de développement d'un territoire
- Elaborer des appels d'offres ou des réponses à appels d'offres
- Constituer un dossier de demande de financement pour un projet et le présenter aux élus et aux bailleurs de fonds
- Analyser les données socio-économiques du territoire et identifier des axes d'intervention selon les impératifs de développement local
- Coordonner l'activité d'une équipe
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.